Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/44763
Назва: The role of business ethics in corporate strategy (Роль ділової етики в стратегії корпорації)
Автори: Гаврильченко, В. А.
Науковий керівник : Борисова, А. О.
Удовенко, І. В.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Гаврильченко В. А. The role of business ethics in corporate strategy (Роль ділової етики в стратегії корпорації). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер.: Борисова А. О., Удовенко І. В. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 251.
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено підхід до впровадження ділової етики. Організаційний аспект стосується структурних компонентів, включаючи етичні кодекси, конференції та навчальні програми та етичний аудит.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44763
Розташовується у зібраннях:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_251.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.