Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44757
Title: Importance of communication in advertising business (Важливість спілкування в рекламному бізнесі)
Authors: Буряковський, Д. О.
metadata.dc.contributor.advisor: Муравйова, О. М.
Крупей, М. І.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Буряковський Д. О. Importance of communication in advertising business (Важливість спілкування в рекламному бізнесі). Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді: тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 8 квітня 2020 р.; наук. кер.: Муравйова О. М., Крупей М. І. Харків: ХДУХТ, 2020. Ч. 2. С. 247.
Abstract: Реклама – мова ринку, за допомогою якої бізнес спілкується з потенційними клієнтами. Щоб бізнес був прибутковим, важливо знати особливості цієї мови.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44757
Appears in Collections:Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Innovatsiyni_tekhnolohiyi_rozvytku_2020_2_247.pdf1.38 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.