Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44701
Назва: Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах цифровізації
Автори: Марченко, С. М.
Мельниченко, З. О.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Марченко С. М., Мельниченко З. О. Сучасні тенденції розвитку маркетингу в умовах цифровізації. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 159-162
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44701
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-160-163.pdf172.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.