Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44693
Название: Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку підприємств
Авторы: Гриценко, Л. В.
Пилипенко, О. В.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Гриценко Л. В., Пилипенко О. В. Digital-маркетинг як інструмент антикризового розвитку підприємств. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 142-145
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44693
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-143-146.pdf171.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.