Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44677
Название: Institutional frameworks for responsible marketing communications in food chains
Авторы: Wiktor, J. W.
Savytska, N.
Michalik, J.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Wiktor J.W., Savytska N., Michalik J. Institutional frameworks for responsible marketing communications in food chains. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 111-112
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44677
Располагается в коллекциях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-112-113.pdf123.54 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.