Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4460
Назва: Поведінка споживача
Автори: Пахуча, Еліна Вікторівна
Ключові слова: культурні фактори;соціальні фактори;особисті фактори;психологічні фактори;склад маркетингових інструментів;дослідження ставлення споживачів
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Пахуча Е.В. Поведінка споживача: конспект лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг». Державний біотехнологічний університет. Х., 2023. 126 с.
Короткий огляд (реферат): Дисципліна «Поведінка споживачів» є однією із навчальних дисциплін циклу професійної і практичної підготовки та відіграє важливе значення у формуванні фахівців з маркетингу. Метою вивчення дисципліни є формування у майбутніх маркетологів засвоїти питання, пов’язані з процесом прийняття рішення про купівлю споживачем та аналізом факторів зовнішнього та внутрішнього впливу. Предметом вивчення дисципліни «Поведінка споживачів» є маркетингова система управління поведінкою споживачів. Завдання - вивчення таких питань, як: основні поняття, категорії, підходи до дослідження поведінки споживачів; фактори внутрішнього та зовнішнього впливу на поведінку споживачів, можливостей їх впливу для спрямування поведінки споживачів у маркетинговій діяльності організації відповідно до поставленої мети; практичні навички роботи зі споживачем і управління його поведінкою.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4460
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
075_KL_Consumer behavior.pdf1.69 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.