Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44386
Название: Впровадження інноваційних маркетингових стратегій для покращення конкурентоспроможності підприємства
Авторы: Тимохова, Г. Б.
Білова, А. О.
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків: ДБТУ
Библиографическое описание: Тимохова Г. Б., Білова А. О. Впровадження інноваційних маркетингових стратегій для покращення конкурентоспроможності підприємства. Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., 17 листопада 2023 р. Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 199-201.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44386
Располагается в коллекциях:Фінансова архітектоніка та сценарії конкурентних моделей розвитку

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TDMNPK_Finansova arkhitektonika ta stsenarii konkurentnykh modelei rozvytku_2023-199-201.pdf166.39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.