Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44161
Назва: Методичні підходи до оцінки ефективності просування продукції підприємства в інтернеті.
Автори: Болдижев, Є. В.
Хлопоніна-Гнатенко, О. І.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Болдижев Є. В., Хлопоніна-Гнатенко О. І. Методичні підходи до оцінки ефективності просування продукції підприємства в інтернеті. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків: ДБТУ, 2023. С. 49-50
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44161
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної конференції "Актуальні проблеми та перспективи розвитку агроподовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy-dop-conf-02-11-23-50-51.pdf124.4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.