Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44072
Назва: Маркетинговий механізм у підвищенні ефективності управління підприємством
Автори: Шовкун-Заблоцька, Л. В.
Шовкун, З. М.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Шовкун-Заблоцька Л. В., Шовкун З. М. Маркетинговий механізм у підвищенні ефективності управління підприємством. Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 10 листопада 2023 р.; Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 240-242
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/44072
Розташовується у зібраннях:Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції "Трансформація обліку та бізнес-консалтингу в умовах невизначеності: сучасні тренди, виклики, міжнародний досвід"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
materialy_conf_10_11_23-241-243.pdf152.55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.