Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorНечітайло, І. С.-
dc.contributor.authorЯсенєв, Микола Олегович-
dc.date.accessioned2023-12-06T09:31:53Z-
dc.date.available2023-12-06T09:31:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЯсенєв М. О. Специфіка дослідження девіантної поведінки студентської молоді: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 054 – Соціологія; наук. кер. І. С. Нечітайло; Харків: ДБТУ, 2023. 51 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43114-
dc.description.abstractУ якості теоретико-методологічної основи роботи використані ідеї класиків соціологічної думки Е. Дюркгейма та Р. Мертона стосовно соціальних чинників девіантної поведінки. Емпіричну основу роботи склали результати дослідження, проведеного автором за допомогою методики А. Басса та А. Даркі, яка дозволяє виявити взаємозв’язок між девіантною поведінкою і агресією (n=50; березень 2023; метод – онлайн-опитування; об’єкт – студенти Державного біотехнологічного університету). У висновках наголошується, що профілактика девіантної поведінки серед студентів є актуальною та важливою задачею, зокрема через: зниження рівня агресивності, роздратування, негативізму та почуття провини; покращенню студентських міжособистісних відносин; забезпечення сприятливого та безпечного соціального середовища.uk_UA
dc.description.abstractThe ideas of the classics of sociological thought E. Durkheim and R. Merton regarding the social factors of deviant behavior were used as the theoretical and methodological basis of the thesis. The empirical basis of the thesis was the results of a study conducted by the author using the methodology of A. Bass and A. Darky, which allows to reveal the relationship between deviant behavior and aggression (n=50; March 2023; method – online-survey; object – students of the State Biotechnological University). The conclusions emphasize that the prevention of deviant behavior among students is an urgent and important task, in particular due to: reducing the level of aggressiveness, irritation, negativism and guilt; improvement of student interpersonal relations; ensuring a favorable and safe social environment.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectстудентство як соціальна групаuk_UA
dc.subjectдевіантна поведінкаuk_UA
dc.subjectфактори девіантної поведінкиuk_UA
dc.subjectагресивністьuk_UA
dc.subjectstudent youthuk_UA
dc.subjectstudents as a social groupuk_UA
dc.subjecteviant behavioruk_UA
dc.subjectfactors of deviant behavioruk_UA
dc.subjectaggressivenessuk_UA
dc.titleСпецифіка дослідження девіантної поведінки студентської молодіuk_UA
dc.title.alternativeSpecificity of the study of deviant behavior of student youthuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін-
Розташовується у зібраннях:054 - "Соціологія" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_054-19b-01_Yasenyev.pdf
  Restricted Access
845.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.