Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43113
Назва: | Особливості освітньої комунікації в умовах війни: соціологічний аналіз (на прикладі сучасної української школи) |
Інші назви: | Peculiarities of educational communication in the conditions of war: a sociological analysis (on the example of a modern Ukrainian school) |
Автори: | Худенко, Анна Сергіївна |
Науковий керівник : | Нечітайло, І. С. |
Місце роботи: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра ЮНЕСКО «Філософія людського спілкування» та соціально-гуманітарних дисциплін |
Ключові слова: | кризова комунікація;соціальна комунікація;освітня комунікація;методи та засоби освітньої комунікації;умови війни;crisis communication;social communication;educational communication;methods and means of educational communication;war conditions |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Харків: ДБТУ |
Бібліографічний опис: | Худенко А. С. Особливості освітньої комунікації в умовах війни: соціологічний аналіз (на прикладі сучасної української школи): кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 054 – Соціологія; наук. кер. І. С. Нечітайло; Харків: ДБТУ, 2023. 63 с. |
Короткий огляд (реферат): | У теоретичній частині роботи розкриваються окремі положення, що
стосуються питань кризової та соціальної комунікації, остання розглядається з
позиції соціології, соціальної психології, антропології, культурології,
комунікаційного і системного підходів. Окрім цього, розглядаються методи та
засоби освітньої комунікації в умовах війни.
У практичній частині роботи висвітлюються різні методики дослідження
освітньої комунікації, наводяться результати емпіричного дослідження
освітньої комунікації, проведеного автором. Емпіричну основу роботи склали
дані онлайн-опитування вчителів українських шкіл (n=133; березень, 2023). На
основі отриманих результатів, визначаються розповсюджені в умовах війни
практики освітньої комунікації, а також шляхи покращення якості освітньої
комунікації.
У висновках наголошується, що освітня комунікація в умовах війни має
риси кризової комунікації, яка виконує освітню, психологічну та соціальну
функції, надаються рекомендації щодо покращення її стану. In the theoretical part of the thesis, separate provisions relating to issues of crisis and social communication are revealed, it is considered from the standpoint of sociology, social psychology, anthropology, cultural studies, communication and systemic approaches. In addition, the methods and means of educational communication in the conditions of war are considered. In the practical part of the thesis, various methods of educational communication research are highlighted, the results of the empirical research of educational communication conducted by the author are given. The empirical basis of the work is the data of an online survey of Ukrainian school teachers (n=133; March, 2023). On the basis of the obtained results, the practices of educational communication spread in the conditions of war, as well as ways to improve the quality of educational communication, are determined. The conclusions emphasize that educational communication in the conditions of war has the features of crisis communication, which performs educational, psychological and social functions, recommendations are given to improve its condition. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/43113 |
Розташовується у зібраннях: | 054 - "Соціологія" (Бакалаври) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_054z -19b-01_Hudenko.pdf Restricted Access | 724.82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити Запит копії |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.