Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42947
Title: Методологічні особливості управління маркетинговою діяльністю в умовах кризи
Authors: Куценко, О. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Бубенець, І. Г.
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Куценко О. В. Методологічні особливості управління маркетинговою діяльністю в умовах кризи. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 20 жовтня 2023 року; наук. кер. І. Г. Бубенець. Харків: ДБТУ, 2023. С. 379-382.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42947
Appears in Collections:Матеріали V Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni problemi ta perspektivi rozvitku Ukrayini_2023_379-382.pdf122.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.