Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42484
Название: Методика оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства за умовами впровадження франчайзингові системи
Авторы: Попов, О. Є.
Дата публикации: 2012
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Попов О. Є. Методика оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства за умовами впровадження франчайзингові системи. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 49-55.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127
Краткий осмотр (реферат): У статті проведено дослідження оцінки економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства за умови використання франчайзингові системи.
In the article is devoted to research economical efficiency estimation of marketing activity of the enterprise on conditions of the use the franchising system.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42484
Располагается в коллекциях:Випуск 127: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_127_2012_9.pdf333.59 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.