Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42484
Title: Методика оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства за умовами впровадження франчайзингові системи
Authors: Попов, О. Є.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Попов О. Є. Методика оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства за умовами впровадження франчайзингові системи. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 127 «Економічні науки». 2012. С. 49-55.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. тех. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка; № 127
Abstract: У статті проведено дослідження оцінки економічної ефективності маркетингової діяльності підприємства за умови використання франчайзингові системи.
In the article is devoted to research economical efficiency estimation of marketing activity of the enterprise on conditions of the use the franchising system.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42484
Appears in Collections:Випуск 127: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_127_2012_9.pdf333.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.