Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42354
Title: Особливості реалізації органічної овочевої продукції
Authors: Нікітіна, О. М.
metadata.dc.contributor.advisor: Левкіна, Р. В.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Нікітіна О. М. Особливості реалізації органічної овочевої продукції. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, вип. 126 «Економічні науки». наук. кер. Р. В. Левкіна. 2012. С. 258-263.
Abstract: В статті розглянуті та проаналізовані канали реалізації в цілому овочевої продукції в тому числі органічної
In the article considered and analysed channels of realization on the whole of vegetable products including organic
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/42354
Appears in Collections:Випуск 126: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_126_2012_33.pdf274.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.