Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41655
Назва: Метод експертних оцінок в системі маркетингових досліджень в аграрному секторі
Автори: Волкова, І. М.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Волкова І. М. Метод експертних оцінок в системі маркетингових досліджень в аграрному секторі. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 8-22 листопада 2010 р.; Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2010. С. 11-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41655
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2010_Tom2_5.pdf341.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.