Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41572
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБорисова, А. О.-
dc.contributor.authorКолесник, А. О.-
dc.date.accessioned2023-10-27T07:01:38Z-
dc.date.available2023-10-27T07:01:38Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБорисова А. О., Колесник А. О. Application of distance learning technologies as a means for activating foreign language communicative competences during the teaching of foreign languages. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8-10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 229-230.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41572-
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleApplication of distance learning technologies as a means for activating foreign language communicative competences during the teaching of foreign languagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_229-230.pdf529.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.