Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41427
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.date.accessioned2023-10-26T06:51:45Z-
dc.date.available2023-10-26T06:51:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПрядко О. М. Поведінка споживачів як основа мерчандайзингу. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 128-129.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41427-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХДУХТuk_UA
dc.titleПоведінка споживачів як основа мерчандайзингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_128-129.pdf530.19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.