Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41413
Title: Соціологічні й маркетингові дослідження в поведінковій економіці
Authors: Андросова, Т. В.
Кулініч, О. А.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Андросова Т. В., Кулініч О. А. Соціологічні й маркетингові дослідження в поведінковій економіці. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 107-108.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41413
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_107-108.pdf533.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.