Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41405
Title: Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифровій економіки
Authors: Ніценко, В. С.
Остапенко, Р. М.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Ніценко В. С., Остапенко Р. М. Сучасна трансформація маркетингових інструментів в умовах цифровій економіки. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 86-88.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41405
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_86-88.pdf537.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.