Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41294
Title: Artificial intelligence and big data – possible uses in marketing communication
Authors: Wiktor, J. W.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Wiktor J. W. Artificial intelligence and big data – possible uses in marketing communication. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 70-73.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41294
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_70-73.pdf546.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.