Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/41293
Title: The effect of social media marketing on brand trust and brand loyalty
Authors: Sanak-Kosmowska, K.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Sanak-Kosmowska K. The effect of social media marketing on brand trust and brand loyalty. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 67-70.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41293
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_67-70.pdf559.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.