Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41292
Title: Facebook metrics for business digital initiatives success measurement
Authors: Natorina, A.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Natorina A. Facebook metrics for business digital initiatives success measurement. Маркетинг ХХІ століття: виклики змін: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 65-66.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41292
Appears in Collections:Маркетинг ХХІ століття: виклики змін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketynh_ XXI_stolittya_2020_65-66.pdf281.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.