Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41099
Назва: Необхідність застосування маркетингових інформаційних систем молокопереробними підприємствами
Автори: Цар, Г. В.
Науковий керівник : Комарицький, І. М.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Цар Г. В. Необхідність застосування маркетингових інформаційних систем молокопереробними підприємствами. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 20-30 травня 2011 р.; наук. кер. Красноруцький І. М. Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2011. С. 181-183.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41099
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2011_Tom1_53.pdf316.88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.