Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41095
Назва: Історичний розвиток маркетингу
Автори: Сорокіна, К.
Науковий керівник : Іващенко, О. В.
Дата публікації: 2011
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Сорокіна К. Історичний розвиток маркетингу. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 20-30 травня 2011 р.; наук. кер. Іващенко О. В. Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2011. С. 168-171.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41095
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2011_Tom1_49.pdf299.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.