Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41043
Назва: Роль маркетингу в управлінні організацією
Автори: Шевченко, Ю. В.
Науковий керівник : Бобловський, О. Ю.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Шевченко Ю. В. Роль маркетингу в управлінні організацією. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року; наук. кер. Бобловський О. Ю. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 253-255.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41043
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2012_88.pdf411.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.