Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41043
Title: Роль маркетингу в управлінні організацією
Authors: Шевченко, Ю. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Бобловський, О. Ю.
Issue Date: 2012
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Шевченко Ю. В. Роль маркетингу в управлінні організацією. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року; наук. кер. Бобловський О. Ю. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 253-255.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41043
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2012_88.pdf411.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.