Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41016
Title: Використання соціальних мереж, як основна концепція управління маркетингом в умовах розвитку сучасного підприємства
Authors: Коваль, М. В.
Азаренко, Ю. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Коваль М. В., Азаренко Ю. В. Використання соціальних мереж, як основна концепція управління маркетингом в умовах розвитку сучасного підприємства. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 20-30 травня 2011 р.; Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2011. С. 109-113.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41016
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2011_Tom1_31.pdf416.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.