Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41016
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, М. В.-
dc.contributor.authorАзаренко, Ю. В.-
dc.date.accessioned2023-10-19T15:51:51Z-
dc.date.available2023-10-19T15:51:51Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКоваль М. В., Азаренко Ю. В. Використання соціальних мереж, як основна концепція управління маркетингом в умовах розвитку сучасного підприємства. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції, 20-30 травня 2011 р.; Том 1. Харків: ХНТУСГ, 2011. С. 109-113.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/41016-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.titleВикористання соціальних мереж, як основна концепція управління маркетингом в умовах розвитку сучасного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rynktransf_2011_Tom1_31.pdf416.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.