Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40990
Назва: Особливості маркетингового менеджменту в сільському господарстві
Автори: Куплевацький, А. М.
Науковий керівник : Сахненко, В. І.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Куплевацький А. М. Особливості маркетингового менеджменту в сільському господарстві. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року; наук. кер. Сахненко В. І. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 175-176.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40990
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2012_60.pdf309.87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.