Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/40989
Назва: Планування та організація проведення рекламних кампаній на ринку туристично-рекреаційних послуг
Автори: Куніцин, С. В.
Дата публікації: 2012
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Куніцин С. В. Планування та організація проведення рекламних кампаній на ринку туристично-рекреаційних послуг. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 9-23 квітня 2012 року. Харків: ХНТУСГ, 2012. С. 172-174.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40989
Розташовується у зібраннях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynktransf_2012_59.pdf213.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.