Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4066
Назва: Імідж підприємств на ринку екологічно чистої продукції
Інші назви: Имидж предприятий на рынке экологически чистой продукции
Image of enterprises at the market of ecologically clean products
Автори: Левкіна, Р. В.
Левкін, А. В.
Ключові слова: органічна продукція;підприємство;овочівництво;товаровиробники;стійкий розвиток;імідж;репутація;екологічно чиста продукція;конкуренція;переваги;споживачі;органическая продукция;предприятие;овощеводство;товаропроизводители;устойчивое развитие;имидж;репутация;экологически чистая продукция;конкуренция;преимущества;organic products;enterprise;vegetable-growing;commodity producers;steady development;image;reputation;ecologically clean products;competition;advantages
Дата публікації: 2016
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Левкіна Р. В., Левкін А. В. Імідж підприємств на ринку екологічно чистої продукції. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2016. № 2. С. 67-70.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2
Короткий огляд (реферат): В умовах економічної нестабільності галузь овочівництво перебуває у складній ситуації. Можливість виробництва органічної продукції дозволяє підвищити конкурентоспроможність підприємств. Створення іміджу виробника екологічно чистої овочевої продукції сприяє підтриманню галузі та довірі споживачів. Метою статті є всебічний аналіз особливостей формування іміджу підприємств овочівництва для їх стійкої позиції на ринку та підвищення ефективності функціонування в сучасних умовах.
В условиях экономической нестабильности отрасль овощеводство находится в сложной ситуации. Возможность производства органической продукции позволяет повысить конкурентоспособность предприятий. Создание имиджа производителя экологически чистой овощной продукции способствует поддержанию отрасли и доверию потребителей. Целью статьи является всесторонний анализ особенностей формирования имиджа предприятий овощеводства для их стойкой позиции на рынке и повышения эффективности функционирования в современных условиях.
In the conditions of economic instability industry a vegetable-growing is in a difficult situation. The manufacturability of organic products allows to promote the competitiveness of enterprises. Producing an image of producer ecologically clean vegetable products assists maintenance of industry and trust of consumers. The aim of the article is an all-round analysis of features of forming of image of enterprises of vegetable-growing for their proof position at the market and increase of efficiency of functioning in modern terms.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4066
Розташовується у зібраннях:Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.pdf362.58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.