Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40506
Title: Управління репутацією ЗВО: маркетинговий аспект
Authors: Бабко, Н. М.
Issue Date: 2022
Publisher: Кропивницький: Льотна академія НАУ
Citation: Бабко Н. М. Управління репутацією ЗВО: маркетинговий аспект. Економіко-правові дискусії: матеріали ІIІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та науковців, 30 квітня 2022 р. Кропивницький: ЛА НАУ, 2022. С. 156-158.
Abstract: Високий рівень конкуренції на ринку послуг вищої освіти спонукає заклади вищої освіти (ЗВО) формувати додаткові конкурентні переваги - сильну корпоративну культуру, позитивний імідж та відомий бренд навчального закладу. Сучасні ЗВО вибудовують комунікації, конкурують за увагу різних категорій цільової аудиторії: абітурієнтів та їх батьків, стейкхолдерів, представників наукових спільнот і асоціацій та ін. Сьогодні бренд, репутація та імідж стають невід'ємними складовими діяльності ЗВО, а використання інструментарію маркетингового комплексу і застосування нових концепцій маркетингу – необхідними заходами конкурентної боротьби на ринку освітніх послуг. Метою дослідження є аналіз особливостей застосування класичного комплексу маркетингу і його нових концепцій у сфері надання освітніх послуг ЗВО.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40506
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Babko_Ekonomiko_pravovi_dyskusiyi_Internet_konf_Kropyvnytskyy_30_04_2022_156-158.pdf1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.