Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабко, Н. М.-
dc.date.accessioned2023-10-11T07:28:35Z-
dc.date.available2023-10-11T07:28:35Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБабко Н. М. Управління репутацією ЗВО: маркетинговий аспект. Економіко-правові дискусії: матеріали ІIІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. студентів, аспірантів та науковців, 30 квітня 2022 р. Кропивницький: ЛА НАУ, 2022. С. 156-158.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40506-
dc.description.abstractВисокий рівень конкуренції на ринку послуг вищої освіти спонукає заклади вищої освіти (ЗВО) формувати додаткові конкурентні переваги - сильну корпоративну культуру, позитивний імідж та відомий бренд навчального закладу. Сучасні ЗВО вибудовують комунікації, конкурують за увагу різних категорій цільової аудиторії: абітурієнтів та їх батьків, стейкхолдерів, представників наукових спільнот і асоціацій та ін. Сьогодні бренд, репутація та імідж стають невід'ємними складовими діяльності ЗВО, а використання інструментарію маркетингового комплексу і застосування нових концепцій маркетингу – необхідними заходами конкурентної боротьби на ринку освітніх послуг. Метою дослідження є аналіз особливостей застосування класичного комплексу маркетингу і його нових концепцій у сфері надання освітніх послуг ЗВО.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherКропивницький: Льотна академія НАУuk_UA
dc.titleУправління репутацією ЗВО: маркетинговий аспектuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babko_Ekonomiko_pravovi_dyskusiyi_Internet_konf_Kropyvnytskyy_30_04_2022_156-158.pdf1.53 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.