Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40505
Назва: Застосування соціальної реклами у профорієнтаційній роботі закладу вищої освіти
Автори: Бабко, Наталя Миколаївна
Квятко, Тетяна Миколаївна
Дата публікації: 2020
Видавництво: La Rochelle
Бібліографічний опис: Бабко Н. М., Квятко Т. М. Застосування соціальної реклами у профорієнтаційній роботі закладу вищої освіти. Advancing in research and education: abstracts of XII International Scientific and Practical Conference, December 07-10, 2020. La Rochelle, 2020. P. 18-21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40505
ISBN: 978-1-63684-357-5
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Babko_Kvyatko_Advancing_in_research_education_La Rochelle_conference_07-10_12_2020_18-21.pdf1.54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.