Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40342
Title: Удосконалення маркетингових інструментів формування конкурентоспроможності виробничо-торговельного підприємства
Other Titles: Improving the marketing tools for the formation of competitiveness of a production and trade enterprise
Authors: Цимбал, Олександр Євгенійович
metadata.dc.contributor.advisor: Квятко, Т. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: виробничо-торговельне підприємство;конкурентоспроможність;маркетингові інструменти
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Цимбал О. Є. Удосконалення маркетингових інструментів формування конкурентоспроможності виробничо-торговельного підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Т. М. Квятко; Харків: ДБТУ, 2023. 54 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Наразі бізнес оточення постійно еволюціонує, а споживачі стають все вибагливішими. Розробка та впровадження ефективних маркетингових інструментів є важливим фактором, який дозволяє компаніям виділятися серед конкурентів і зберігати або зміцнювати свою конкурентоспроможність. Сучасний бізнес вимагає постійної адаптації до змін, швидкого реагування на нові тенденції та вдосконалення стратегій маркетингу. Підприємства, які вміло впроваджують інноваційні інструменти для залучення та утримання клієнтів, мають значно більші шанси на досягнення успіху і підвищення своєї позиції на ринку. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є вивчення теоретичних та методологічних аспектів, а також розробка практичних порад щодо покращення маркетингових інструментів для зміцнення конкурентоспроможності виробничо-торговельної компанії. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - розкрити економічний зміст і визначити основні фактори конкурентоспроможності; - з'ясувати сутність маркетингових інструментів формування конкурентоспроможності підприємства; - дати загальну характеристику діяльності досліджуваного підприємства; - зробити оцінку конкурентоспроможності підприємства; - розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингових інструментів формування конкурентоспроможності виробничо-торговельного підприємства. Об’єктом дипломної роботи є процес формування конкурентоспроможності виробничо-торговельного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти конкурентоспроможності виробничо-торговельного підприємства та основних маркетингових інструментів її формування. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у доведенні до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, які дозволяють розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингових інструментів формування конкурентоспроможності виробничо-торговельного підприємства.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40342
metadata.dcterms.references: 1. Aaker. D. A. Managing Brand Equity. Capitalizing on the Value of a Brand Name. The Free Press. New York, London, Toronto, Sydney. 2009. 299 p. 2. Aaker. D. A. Aaker on Branding. Morgan James Publishing. 2014. 209 p. 3. Babko N., Mandych O., Duiunova T. Features of digital globalization in conditions of modern challenges. Mechanisms for ensuring innovative development of entrepreneurship: monograph. – Tallinn: Teadmus OÜ, 2022. P. 27-38. 4. Goods, Baked. Market by Product and Geography-Forecast and Analysis 2021-2025. URL: https://cutt.ly/ZwwH6f92 5. Kotler, Philip, Waldemar Pfoertsch, and Uwe Sponholz. The Current State of Marketing. H2H Marketing. Springer, Cham, 2021. р. 1-28. 6. Kotler, Philip. A framework for marketing management. Pearson Education Limited, 2016. 348 р. 7. Lyshenko M., Ustik T., Thermosa I. Innovative mechanism for improving organization of management by marketing assortium on enterprise. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach. 2019. P. 126–134. 8. O. Fiier, O. Arefieva, I. Miahkykh, N. Babko, S. Kuskova, O. Khloponina-Gnatenko. Risk managmant in the sphere of state economic security provision using the example of professionsl liability insurance. Global journal of Environmental Sciens and management, 2019. РР. 51-60. 9. Mandych O., Mykytas A., Babko N. Communication as the basis of business and marketing activities. The III International Science Conference on E-Learning and Education, February 2–5, 2021, Lisbon, Portugal. 390 p. 10. Pakhucha, E., Babko, N., Bilousko, T., Bilousko, R., Vynohradenko, S., & Azizov, O. Strategic Analysis of Export Activities of Enterprises to Ensure Sustainable Development. European Journal of Sustainable Development. 2021, 10(4), 251-270. 11. Pakhucha E., Sievidova I., Romaniuk I., Bilousko T., Tkachenko S., Diadin A., Babko N. Investigating the Impact of Structural Changes: The Socio-Economic Security Framework. European Journal of Sustainable Development, 12(1), 2023. С. 180-198. 12. Бабко Н.М. Маркетинг як процес управління компанією в умовах ринкової конкуренції. Особливості розвитку цифрової економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів: матер. І Всеукр. наук.-практ. конф. Дрогобич: ПП ПОСВІТ, 2022. С. 69-72. 13. Бабко Н.М. Особливості маркетингового супроводу інноваційної діяльності підприємства. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матер. І Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 листопада 2022 р. Харків: Держ. біотехнологічний ун-т, 2022. С. 292-293. 14. Бабко Н.М. Роль і значення ділової репутації для сучасної організації. Управління розвитком соціально-економічних систем: матер. VI Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 червня 2022 р. Харків: ДБТУ, 2022. С. 387-389. 15. Бабко Н.М. Стратегічний маркетинг як підґрунтя конкурентоздатності компанії. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : Матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. м. Київ, 08 груд. 2022 р. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2022. С. 213-214. 16. Бабко Н.М. Умови формування маркетингової стійкості діяльності підприємств. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: матер. II Міжнар. наук-практ. інт.-конф. Київ : КНЕУ, 2022. С. 154-155. 17. Бабко Н.М. Мандич О.В., Сєвідова І.О., Квятко Т.М., Романюк І.А Поведінка споживача: навч. посіб. Харків : ХНТУСГ, 2020. 165 с. 18. Батюк Л.А. Глобальні економічні тренди та Україна. Механізми економічного зростання і конкурентоспроможності національного господарства. Збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 8 грудня 2018 р.). У 2-х частинах. К.: ГО «Київський економічний науковий центр», 2018. Ч. 1. С. 11-16. 19. Богомолова К.С. Управління конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств рослинницького напряму: дис. канд. екон. наук: 08.00.04. Харків, Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка, 2016. 185 с. 20. Брінь П. В. Шляхи оцінювання конкурентоспроможності бізнес-процесу та її внесок у конкурентоспроможність підприємства. Вчені записки Таврійського національного університету ім. В.І. Вернадського. Сер. : Економіка і управління. 2020. Т. 31 (70), № 6. С. 89-93. 21. Брінь П.В., Прокоп М.В., Нехме М.Н. Динамічне оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія Міжнародні економічні відносини і світове господарство. 2019. Вип. 28. Ч. 1. С. 62-68. 22. Бубенець І. Г. Чинники розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Международный электронный научный журнал «Путь науки». Том 2, № 3(8) (2016), С. 2.96-2.103. URL: https://cutt.ly/jwwH57TP 23. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: https://cutt.ly/zwwH5XsZ 24. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. 25. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://cutt.ly/3wwH5Ppd 26. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с.146-153. URL: https://cutt.ly/6wwH5hEj 27. Голда Н.М., Піняк І.Л. Конкурентоспроможність підприємств та формування їх конкурентних переваг. Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія. ФОП Паляниця В.А. 2021. С. 79-84. 28. Головчук Ю. О., Пчелянська Г. О. Особливості формування стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства на основі парадигми інноваційного розвитку. Економіка та держава. 2020. № 3. С. 66–70. 29. Дашко І.М. Дослідження основних методів оцінювання рівня конкурентоспроможності підприємств. Економіка та держава. 2020. №5. С. 108-110. 30. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://cutt.ly/cwwH5eqQ 31. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції К.: КНЕУ, 2022. С. 210-214 32. Жегус О. В. Аналітичний маркетинг в умовах нових викликів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: матеріали XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 88-91 33. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микитась А.В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 166 с. 34. Коноваленко А.С. Методика аналізу чинників макромаркетингового середовища ринку. Збірник наукових праць ТДАТУ. Економічні науки. 2020. № 2 (42). С. 197–204. URL: https://cutt.ly/xwwH7BqZ 35. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. Альпіна Паблішер Україна. 2021. 252 с. 36. Кривицька В.В. Системний підхід до управління конкурентоспроможністю підприємства. Матеріали XLVIIІ Науково-технічної конференції факультету менеджменту та інформаційної безпеки. 2019. URL: https://cutt.ly/SwwH7Ibu 37. Мандич О.В., Бабко Н.М., Лишенко М.О., Харчевнікова Л.С. Цифрова трансформація та новітні комунікації як платформа для стійкого розвитку бізнесу. Modeling the development of the economic systems. 2022, №4. С. 15-19. 38. Махонін Р.О. Оцінка потреб споживачів як етап розробки маркетингової стратегії компанії. Молодь і індустрія 4.0 в XXI столітті : матер. ХІХ-го Міжнародного форуму молоді. Харків: ДБТУ. 2023. 352 с. С. 320 39. Непокупна Т.А., Шевченко Б.О., Долгов В.А. Концепція «творчого руйнування» Й. Шумпетера як методологічна основа формування економічної політики інноваційного розвитку. 40. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 41. Пономаренко О.О. Оцінка маркетингового потенціалу підприємства та обґрунтування заходів з його підвищення. Бізнес Інформ. 2021. №1. C. 334–345. 42. Портер М. Стратегія конкуренції. Пер. с англ. А. Олійника, Р. Скільського – К.: Основи, 1998. 390 с. 43. Портер М. Стратегія конкуренції і методика аналізу галузей і діяльності конкурентів. Київ.: Основи, 2009. 95 с. 44. Пчелянська Г.О., Головчук Ю.О. Вплив інституційних факторів на маркетингове ціноутворення органічної продукції. Причорноморські економічні студії. 2020. №49. С. 83-87. 45. Романюк І.А., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Квятко Т.М., Бабко Н.М. Рекламний менеджмент : навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 162 с. 46. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 47. Савицька Н., Євлаш В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246. 48. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306-310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 49. Сенишин О.С., Кривешко О.В. Маркетинг : навч. посібник. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 50. Рада конкурентоспроможності України. URL: http://www.compete.org.ua 51. Самойленко В. В. Управління конкурентоспроможністю підприємства в сучасних умовах. Науковий економічний журнал «Інтелект ХХІ». 2021. №1. С. 59-65. 52. Сєвідова І.О. Бабко Н.М. Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матер. Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 2 листопада 2022 р. Харків: Державний біотехнологічний ун-т, 2022. С. 191-192. 53. Сєвідова І.О., Мандич О.В., Квятко Т.М., Бабко Н.М., Романюк І.А. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. Харків : ХНТУСГ, 2020. 200 с. 54. Сміт Адам. Дослідження про природу і причини багатства народів. Пер з англ. О. Васильєв, М. Межевікіна, А. Малівський. К: Наш формат, 2018. 736 с. 55. Стадник В. В., Йохна В. М., Соколюк Г. О. Економічна безпека: сутність, чинники та інструменти мінімізації ризиків в контексті сталого роз- витку переробних підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 2. С. 7-11 56. Чекаділов Е.І. Брендинг як невід’ємна складова загальної стратегії розвитку підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матер. Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 2 листопада 2022 р. Харків: Державний біотехнологічний ун-т, 2022. С. 91-93. 57. Шквиря Н.О., Сокіл Я.С. Маркетингові дослідження як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку підприємства. Збірник наукових праць ТДАТУ імені Дмитра Моторного (економічні науки). 2020. № 2 (42). С. 214 – 219. 58. Звіт про результати дослідження загальнодержавного ринку яєць курячих у шкаралупі 2016 – 2020 роки. Антимонопольний комітет україни, 2023. URL: https://cutt.ly/1wwH48M9 59. Офіційний сайт компанії Ovostar Union. URL: https://ovostar.ua/ua/ 60. Офіційний сайт ТМ ЯСЕНСВІТ. URL: https://yasensvit.ua 61. Офіційний сайт ТМ OVOSTAR. URL: https://www.ovostar.global 62. Офіційний сайт аграрного офіційного агентства URL: https://agravery.com 63. Річний звіт ГК «Овостар Юніон» за 2021 рік. URL: https://cutt.ly/CwwH7ds8 64. Тваринництво України 2022: статистичний збірник. Державна служба статистики України. URL: www.ukrstat.gov.ua
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Tsymbal.pdf
  Restricted Access
1.29 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.