Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorПрядко, О. М.-
dc.contributor.authorСтаніславський, Євгеній Анатолійович-
dc.date.accessioned2023-10-05T11:37:21Z-
dc.date.available2023-10-05T11:37:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСтаніславський Є. А. Маркетингові аспекти формування товарного асортименту на торгівельному підприємстві: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. М. Прядко; Харків: ДБТУ, 2023. 50 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40340-
dc.description.abstractАктуальність теми к валіфі каційної роботи Світові тенденції та конкуренція вимагають від виробників актуальності та інноваційних рішень у боротьбі за увагу споживачів. Керівники підприємств використовують багато шляхів для покращення показників свого бізнесу. Один з найважливіших факторів торгівельного підприємства – це товарний асортимент. Правильно побудований асортимент – це шлях до успіху торгівельної компанії. Бажаний результат потребує маркетингового дослідження, проведення аналізу різних чинників, вивчення інтересів споживачів, якісний підхід до виробництва, вирішення питань у внутрішніх операційних процесах компанії в ході розробки та запуску асортименту на ринку та в деяких випадках логістики. Метою роботи є розробка практичних рекомендацій щодо формування товарного асортименту на торгівельному підприємстві ТМ «Яготинське». Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання: - проаналізувати основні наукові підходи до визначення сутності категорії товарного асортименту; - виявити основні інноваційні інструменти маркетингу та економічну доцільність оптимізації асортименту компанії; - проаналізувати вітчизняний ринок та особливості попиту на молочну продукцію, вивчити уподобання споживачів та оцінити їх лояльність до продукції; - провести онлайн дослідження ринку споживачів молочної продукції України; - запропонувати інструменти підвищення рентабельності виробництв молочних продуктів та рекомендації щодо удосконалення асортименту підприємства ТМ Яготинське. Об’єктом дослідження є процес моніторингу факторів формування товарного асортименту в умовах розвитку ринку. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти товарного асортименту на ринку молочної продукції. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів: Результати бакалаврської роботи доведено до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію удосконалення методичних підходів до формування товарного асортименту на ринку молочної продукції, які дозволять підвищити якість продукту, покращити надання послуг, задоволення потреб споживачів, фінансових показників компанії та можуть використовуватися у практичній діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectтоварний асортиментuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectторгівельне підприємствоuk_UA
dc.subjectопитуванняuk_UA
dc.titleМаркетингові аспекти формування товарного асортименту на торгівельному підприємствіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. Savytska N., Babenko V., Chmil Н., Priadko О., Bubenets І. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management. 2023. Vol. 15. Is. 1. P. 124–134. DOI: https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740 2. Savytska N., Kashchena N., Chmil H., Muda I., Olinichenko K. Entrepreneurial characteristics as factors of human development. International Journal of Entrepreneurship. 2021. Vol. 25 Is. 6. P. 1–9. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurial-characteristics-as-factors-of-human-development.pdf 3. Savytska N., Zhehus O., Chmil H., Uchakova N., Androsova T., Priadko O. Applied research of digital readiness of retails. WSEAS Transations on Environment and Development. 2022. Vol. 18. P. 798–809. DOI: 10.37394/232015.2022.18.75 4. Безгінова Л.І., Олініченко К.С. Концептуальна модель управління товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівлі. Бізнес Інформ. 2014. № 9. С. 224–229. 5. Бубенець І.Г., Артеменко В.С. Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1 (19). С. 248–254. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/1961/1/esprstp_2014_1_26.pdf 6. Олініченко К.С. Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : монографія. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 211 с. 7. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 8. Попова Л.О., Прядко О.М., Данніков О.В. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для самост. вивч. Харків :ХДУХТ, 2017. 213 с. 9. Прядко О.М. Управління торговим асортиментом у роздрібній торгівлі в умовах національної конкурентної політики : монографія. ХДУХТ. Харків, 2014. 153 с. 10 Савицька Н., Євлаш В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233–246. 11. Савицька Н.Л. Прядко О.М. Управління попитом : навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2016. 197 с. 12. Савицька Н.Л., Афанасьєва О., Михайлова М. Виведення на ринок продуктів із доведеною біологічною дією для харчування молоді. Маркетинг в Україні. 2019. № 1. С. 33–41. 13. Савицька Н.Л., Афанасьєва О.П. Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів. Проблеми економіки. 2015. № 2. С. 172–178. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2015-2_0-pages-172_178.pdf 14. Савицька Н.Л., Афанасьєва О.П., Курлянцева А.В Маркетингове тестування концепцій нового продукту (напівфабрикату сиру кисломолочного). Бізнес Інформ. 2016. №12. С. 324–328. 15. Чміль Г.Л., Верзілова Г.Р. Місце маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання торговельного підприємства. Підприємництво та інновації. 2019. Вип. 10. С. 178–182. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/10.27 16. Прядко О.М. Управління торговим асортиментом в умовах національної конкурентної політики / Бізнес-Навігатор №3 (32), 2013р. – С.200-204 URL: http://business-navigator.ks.ua/journals/2013/32_2013/32_2013.pdf#page=200 17. Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір [Текст] / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, М. В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2016. - Вип. 1 (25). - С. 293-304 18. Коптєва Г.М. Сучасний стан та тенденції розвитку підприємств роздрібної торгівлі. Харківський політехнічний інститут. 2019. №6. С. 140-143. URL: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2019/6_17_ukr/29.pdf 19. Морохова В.О, О.В. Бойко, Н.В. Герасимяк Маркетинговий аналіз: навч. посіб. Луцьк: РВВ ЛНТУ, 2011. 340 с. 20. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручн. К:Лібра, 1998. 384 с. 21. Крикавський Є., Дейнега І., Патора Р. Маркетингова політика: підчурник. 3-є вид. Львів: Видавництво Львів політехніки. 2012. 360 с. 22. Попова Л.О., Прядко О.М., Данніков О.В. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для самост. вивч. Харків :ХДУХТ, 2017. 213 с. 23. Philipp Kotler: Marketing essentials. 1985 URL: https://archive.org/details/marketingessenti0000kotl/page/n9/mode/2up 24. Соловйов І.О. Формування системи маркетингу в аграрній сфері економіки. Економіка АПК. 2006. №2. С. 103-110. 25. Кірєєва Е. А, Лавріненко Ю.Т. Маркетингова діяльність підприємств АПК в Україні та перспективи його розвитку. 2013. С. 43. 26. Соловйов І.О., Степанова М.М. Організації маркетингової діяльності в АПК. Науково-практичні основи агромаркетингу: наук.-метод. вид. Херсон: Айлант, 2007. С. 55-62. 27. Саблук П.Т., Юрчишин В.В. Розробка аграрної доктрини України. Агропромисловий комплекс України: стан, тенденції та перспективи розвитку: інформ. аналіт. зб. К.: ІАЕ УААН, 2010. С. 625. 28. Красноруцький О.О. Розвиток маркетингу на ринку агропродовольчої продукції України [Монографія]. Харків. Вид-во: «Міськдрук». 2009. 262 с. 29. Чухрай Н., Данилович Т. Особливості маркетингу продуктових інновацій. Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. 2007. №605. URL: http://vlp.com.ua/periodicals/bulletins. 30. Інформація про підприємство ТМ «Яготинське». Офіційний сайт Молочного Альянсу. URL: https://milkalliance.com.ua/ (дата звернення 18.04.2023). 31. Звіт про Управління ТДВ «Яготинський маслозавод» за 2019 рік. Сайт Молочного альянсу. file:///C:/Users/%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D0%B9/Downloads/zvit-pro-upravlinnya-za-2019-rik.pdf (дата звернення 18.04.2023). 32. Молочний альянс відмовляється від «селянського» молока. Асоціація Виробників Молока. URL: https://www.avm-ua.org/uk/post/molocnij-alans-vidmovitsa-vid-selanskogo-moloka?milkua=1 (дата звернення 18.04.2023) 33. Унікальне молоко. Офіційний сайт ТМ «Агромол». URL: http://agromol.com.ua/ (дата звернення 18.04.2023) 34. Інформація про ТМ «Агромол». Elevatorist - Головний елеваторний сайт країни. URL: https://elevatorist.com/kompanii/506-agromol (дата звернення 18.04.2023) 35. Statistics of The Vegan Society. URL: https://www.vegansociety.com/news/media/statistics#:~:text=In%202019%20there%20were%20600%2C000,150%2C000%20(0.25%25)%20in%202014. (дата звернення 18.04.2023) 36. Веганство в Україні: світовий тренд чи національна особливість? Українська правда. Життя. URL: https://life.pravda.com.ua/columns/2020/08/1/241826/ (дата звернення 18.04.2023) 37. Головні тенденції у веганській їжі на 2022 рік. Posteat. URL: https://posteat.ua/obzory/golovni-tendenci%D1%97-u-veganskij-%D1%97zhi-na-2022-rik/ (дата звернення 18.04.2023) 38. Калюжна Ю.П. Інноваційні технології маркетингу роздрібної торгівлі. Полтавська державна аграрна академія. 2017. С. 51-43. URL: https://www.pdau.edu.ua/sites/default/files/node/2908/zbirnykmarketyng2017.pdf 39. Денисенко М.П., Колісніченко П.Т. Інформативно –правове забезпечення управління малим та середнім бізнесом. Київський національний університет технологій та дизайну. 2017. №6. С. 33. URL: https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/8923/1/%D0%94%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE1.pdf 40, Боднар Г.С. Комерційна діяльність компанії та оцінка її ефективності. КППК. 2016. С. 21. URL: https://docplayer.net/78405306-25-rokiv-rozvitku-ekonomiki-uroki-minulogo-vikliki-maybutnogo.html 41. Зінченко К. Розвиток роздрібної торгівлі в Україні. КНТЕУ. 2021. С. 46. URL: http://vtei.com.ua/doc/21_04_2021/110.pdf 42. Розумава Г.В. Оцінювання розвитку національної економіки та регуляторної політики в Україні. Інститут економіки промисловості НАН України. 2017. С. 224. URL: https://iie.org.ua/wp-content/uploads/2021/04/dysertatsiia_razumova-h.v..pdf 43. Смолин Г. В., Туркот О. А., Хомко Л. В. Господарське право України. Навч. Пос. Львів. ЛДУВС. 2017. 484 С. URL: https://dspace.lvduvs.edu.ua/bitstream/1234567890/1051/1/gosp%20pravo.pdf 44. Яготинський маслозавод. Вікіпедія. URL: https://uk.m.wikipedia.org/wiki?curid=4101884 (дата звернення 23.05.2023) 45. Бутко М.П, Попело О.В. Сучасні тенденції розвитку малого підприємства в Україні. Навч. посіб. Чернігів. ЧДТУ. 2012. Вип. 4. С. 28-36. URL: https://ep3.nuwm.edu.ua/10884/1/Ve604%20%D0%B7%D0%B0%D1%85.pdf 46. Управління асортиментною політикою підприємства. наук.роб. Київ. 2020. 53 С. URL: https://www.docsity.com/ru/upravlinnya-asortimentnoyu-politikoyu-pidpriyemstva/7303141/ 47. Збірник наукових праць. наук. жур. Хмельницький. ХКТЕІ. Вип. 16. 2019. 308 С. URL: http://www.xktei.km.ua/files/zdirnuk%2014.pdf 48. Міщенко В.А., Петренко М. В. Аналіз методологічних підходів до оцінки фінансового стану підприємства. Бізнес Інформ. №8. 2012. [електронний ресурс] С. 134-136. URL: https://www.business-inform.net/thematic-search/?theme=economics-of-enterprise 49. Качан Д.А. Відтворення матеріально-технічної бази сільськогосподарських підприємств. Дисертація. Біла Церква. БНАУ. 2019. 368 С. URL: https://science.btsau.edu.ua/sites/default/files/specradi/disert_kachan.pdf 50. Талпа Е.В. Бухгалтерський облік та аналіз дебіторської заборгованості в умовах глобалізації економіки. Наук. робота. Берегове. 2022. ЗУІ. 91 С. URL: https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/bitstream/123456789/1907/4/Talpa_E_Bukhhalterskyi_oblik_ta_analiz_debitorskoi_zaborhovanosti_v_umovakh_hlobalizatsii_2022.pdfuk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом-
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_075_19b_Stanislavs_kyy.pdf
  Restricted Access
1.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.