Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40333
Назва: Удосконалення маркетингових засобів підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємства
Автори: Феоктістов, Владислав Русланович
Науковий керівник : Тарасов, І. Ю.
Місце роботи: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Ключові слова: ринок;конкурентоспроможність;дослідження;асортимент;ковбасні вироби;споживач
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків: ДБТУ
Бібліографічний опис: Феоктістов В. Р. Удосконалення маркетингових засобів підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. І. Ю. Тарасов; Харків: ДБТУ, 2023. 59 с.
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми кваліфікаційної роботи полягає у необхідності удосконалення маркетингового підходу та комплексного вивчення проблеми розробки комплексу заходів спрямованих на підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємства м’ясопереробної галузі в умовах військового стану на регіональному ринку м. Харкова. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є наукове обґрунтування і розробка маркетингових заходів спрямованих на підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємства та його подальшого просування на локальному ринку з урахуванням чинників зовнішнього впливу та реалій, що склалися на ньому. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: 1) Надано сутнісну характеристику конкуренції та її складових у ринковій е кономіці. 2) Визначено дефініцію поняття конкурентоспроможності підприємства. 3) Розкрито особливості методології проведення дослідження конкурентоспроможності підприємства. 4) Досліджено стан вітчизняного ринку ковбасних виробів до та внаслідок російсько ї збройної агресії. 5) Надано маркетингову характеристику об’єкту дослідження ТОВ «Дергачівський м’ясокомбінат ПЕРША СТОЛИЦЯ». 6) Розроблено рекомендації з підвищення конкурентоспроможності підприємства в сучасних умовах військового стану. Об’єктом кваліфікаційної роботи бакалавра є процес розробки маркетингових засобів підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємства на прикладі ТОВ «Дергачівський м’ясокомбінат ПЕРША СТОЛИЦЯ». Предмет дослідження сукупність теоретичних та методичних засад забезпечення підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємства в умовах військового стану. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у розвитку теоретичних положень та методичного інструментарію з розробки комплексу маркетингових заходів спрямованих на підвищення конкурентоспроможності виробничого підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40333
Використані джерела: 1. Господарський кодекс України // Відомості верховної Ради. - 2003. - №18-22. 2. Про власність: Закон України // Голос України. – 1991. – 7 лютого. 3. Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України // Голос України. – 1996. – 2 червня. 4. Закон Украины: «О защите прав потребителя» от 12. 05. 1991 г. № 1023-XII (Изменен согласно Закону от 15.12.93. № 3682-XII. С изменениями и дополнениями, внесенными Законами Украины от 15.12.93. № 3682-XII, 2.03.95. №82/95-ВР, 20.06.95. №230/95-ВР, 18.06.97. №365/97-ВР.). //Налоги и бухгалтерский учет. /Спецвыпуск. № 7 (55). 8.04.2002. 5. Аналіз ринку ковбасних виробів в Україні. URL: https://inventure.com.ua/uk/analytics/investments/analiz-rinku-kovbasnih-virobiv-v-ukrayini 6. Батирєв М., Лазарєв М. Озброєння відділів продажів. Системний підхід. Харків: Фабула, 2021. 288 с. 7. Біловодська, О.А. Маркетинговий менеджмент: навч. посіб. Київ: Знання, 2010. 332 с. 8. Бойчук І.В., Дмитрів А.Я. Маркетинг промислового підприємства. Київ: ЦНЛ, 2017. 620 с. 9. Буднік М.М., Невертій Г.С., Курилова Н.М. Стратегічне управління: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 292 с. 10. Буднікевич, І.М. Маркетинг у галузях та сферах діяльності. Київ: ЦУЛ, 2013. 536 с. 11. Вествуд Дж. Як скласти маркетинговий план. Харків: Фабула, 2020. 176 с. 12. Вілер Аліна. Ідентичність бренду. Базові рекомендації щодо створення фірмового стилю. Київ: КМ-Букс, 2021. 336 с. 13. Гелліген Браян, Дхармеш Шах. Вхідний маркетинг. Харків: Фабула, 2020. 240 с. 14. Горбаченко С.А., Карпов В.А., Шевченко-Перепьолкіна Р.І. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2019. 320 с. 15. Дергачівський мясокомбінат Перша Столиця. URL: https://dmk.kh.ua 16. Державна служба статистики. URL: http://www.ukrstat.gov.ua 17. Йон Е. Суперспоживачі. Швидкий шлях до зростання бренду. Київ: Наш Формат, 2019. 160 с. 18. Кавун-Мошковська О.О. Торговельні мережі. Київ: КНТЕУ, 2021. 488 с. 19. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Київ: ЦУЛ, 2019. 252 с. 20. Кислюк Л.В. Стратегічний маркетинг. Київ: Видавничий Дім «Кондор», 2020. 172 с. 21. Коваленко, В.В. Маркетинг: навч. посіб. Львів: Новий світ-2000, 2012. 266 с. 22. Ковальська Л.Л., Кривов’язюк І.В. Підприємництво і торгівля: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2018. 620 с. 23. Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика. Київ: ЦУЛ, 2019. 200 с. 24. Корягіна С.В., Корягін М.В. Маркетинговий аудит. Київ: ЦНЛ, 2017. 320 с. 25. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. Київ: Диалектика, 2020. 880 с. 26. Маккі Р., Джерас Т. Сторіноміка: маркетинг у пострекламну епоху Харків: Віват, 2019. 240 с. 27. Маркетинг: навч. посіб. / Н. Іванечко, Т. Борисова, Ю. Процишин [та ін.] ; за ред. Н. Р. Іванечко. - Тернопіль: ЗУНУ, 2021. 180 с. 28. Маркетинг в підприємницькій діяльності та управління продажем логістичних послуг: підручник. / C. Л. Литвиненко та ін. Київ: Видавничий дім «Кондор, 2021. 280 с. 29. Овєчкіна, О.А. Планування маркетингу. Київ: ЦУЛ, 2013. 352 с. 30. Окландер, М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. Київ: ЦУЛ, 2020. 246 с. 31. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2020, 89 с. 32. Ортинська, В.В., Мельникович, О.М. Маркетингові дослідження: підручник. Київ : КНТЕУ, 2015. 436 с. 33. Пайн Б. Джозеф ІІ, Джеймс Ґілмор. Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта. Харків: Віват, 2021. 416 с. 34. Пахуча Е.В. Маркетинг: навч. посіб. для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 242 «Туризм», 281 «Публічне управління та адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування» / Е.В. Пахуча, Р.М. Шелудько, Т.Ю. Білоусько. Харків: Тім Пабліш Груп, 2020. 300 с. 35. Підприємництво і торгівля: навчальний посібник / під заг. ред. д.е.н., проф. Л.Л. Ковальської та проф. І.В. Кривов’язюка. – Київ: Видавни-чий дім «Кондор», 2018. 620 с. 36. Подольчак Н. Ю., Перхач О.Л., Цигилик Н.В. Маркетинг і кризовий менеджмент у публічному управлінні та адмініструванні: навч. посіб. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. 104 с. 37. Полторак, В.А. Маркетингові дослідження. Київ: ЦУЛ, 2014. 342 с. 38. Портер М. Конкурентна стратегія. Техніки аналізу галузей і конкурентів. Київ: Наш Формат, 2020. 424 с. 39. Праєт ван Дуглас. Несвідомий брендинг. Харків: Фабула, 2020. 304 с. 40. Роулз Деніел. Цифовий брендинг. Харків: Фабула, 2020. 256 с. 41. Румельт Річард. Гарна стратегія. Погана стратегія. Харків: Фабула, 2019. 324 с. 42. Савицька Н.Л., Афанасьєва О.П. Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м’яса та м’ясопродуктів. Проблеми економіки. 2015. № 2. С. 172–178. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2015-2_0-pages-172_ 178.pdf 43. Савицька Н.Л., Прядко О.М. Управління попитом: навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2016. 197 с. 44. Світвуд А. Маркетингова аналітика. Як підкріпити інтуїцію даними. Київ: Наш Формат, 2019. 152 с. 45. Сенишин О. С., Кривешко О.В. Маркетинг: навч. посіб. Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. 347 с. 46. Сєвідова І.О. та інш. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 200 с. 47. Смерічевський С.Ф., Петропавловська С.Є., Радченко О.А. Бренд-менеджмент: навч. посіб. Київ: НАУ, 2019. 156 с. 48. Струтинська І.В. Бренд-менеджмент: теорія і практика: навч. посіб. Тернопіль: Прінт-офіс, 2015. 204 с. 49. Тарасов І.Ю., Журавльова А.С. Маркетингові засоби підтримки бренду на регіональному ринку під час військового стану / The 4th International scientific and practical conference “Science and innovation of modern world” (December 21-23, 2022) Cognum Publishing House, London, United Kingdom. 2022. 753 p.Cognum Publishing House. London, United King-dom. 2022. p.p. 691 – 697. 50. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко. Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с. 51. Фєоктістов В.Р. Зміна споживчих вподобань на локальному ринку під впливом військового стану / Стратегічний розвиток України: генерування, імплементація, реалізація [електронний ресурс]: тези доповідей Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. здоб. вищ. освіти і мол. учених, 14 квітня 2023 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 181 – 183. – Електронні текстові дані. – URL: http://btu.kharkov.ua/nauka/konferentsiyi/ 52. Філановський О. Головна маркетингова книга від Олексія Філа-новського. Київ: Фабула, 2018. 304 с. 53. Череп О.Г. Маркетинг: навч. посіб. Київ: Видавничий дім «Кондор», 2020. 728 с. 54. Чіков І.А. Конкуренція: теоретичні підходи до розуміння сутності поняття / Агросвіт, № 10, 2019. С. 74 – 80. URL: http://www.agrosvit.info/pdf/10_2019/12.pdf 55. Цибульська Е.І. Конкурентоспроможність підприємства. Харків: Вид-во НУА, 2018. 320 с. 56. Яннаріно Ентоні. Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершення угод. Київ: Наш Формат, 2020. 192 с. 57. Янсіті Марко, Лахані Карім. Конкуренція за доби штучного інте-лекту. Київ: Book Chef, 2021. 304 с.
Розташовується у зібраннях:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2023_075_19b_Feoktistov.pdf
  Restricted Access
1.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.