Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40324
Title: Розробка рекламної програми виробничо-торгівельного підприємства
Authors: Сіліков, Єгор Олександрович
metadata.dc.contributor.advisor: Олініченко, К. С.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: реклама,;торгівля;виробництво;просування;маркетинг
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Сіліков Є. О. Розробка рекламної програми виробничо-торгівельного підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. К. С. Олініченко; Харків: ДБТУ, 2023. 60 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. За останні роки конкурентна боротьба змушує гравців ринку питної бутильованої води приділяти більше уваги до своєї рекламної діяльності, надаючи їй все більше значення в розвитку бізнесу. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є аналіз сучасного стану реклами в Україні та світі, розробка елементів рекламної програми підприємства з урахуванням результатів вищезазначених досліджень. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: 1) узагальнено класифікацію рекламних засобів за різними ознаками; 2) надано характеристику ринку реклами в Україні та світі; 3) визначено рекламний бюджет досліджуваного підприємства; 4) обґрунтовано найбільш ефективні засоби рекламування; 5) складено план рекламної програми підприємства. Об’єктом дипломної роботи є процес формування елементів рекламної програми ТОВ «Чиста вода». Предмет дослідження – теоретико-методичні та прикладні засади формування елементів рекламної програми підприємства. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у спроможності ТОВ «Чиста вода» збільшенню обсягів реалізації питної бутильованої води та розширити ринки збуту в межах України.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40324
metadata.dcterms.references: 1. Savytska N., Babenko V., Chmil Н., Priadko О., Bubenets І. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management. 2023. Vol. 15. Issue 1. P. 124-134. DOI: https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740 2. Savytska N., Zhehus O., Chmil H., Uchakova N., Androsova T., Priadko O. Applied research of digital readiness of retails. WSEAS Transations on Environment and Development. 2022. Vol. 18. P. 798–809. DOI: 10.37394/232015.2022.18.75 3. Savytska, N., Kashchena, N., Chmil, H., Muda, I., Olinichenko, K. Entrepreneurial characteristics as factors of human development. International Journal of Entrepreneurship. 2021. 25(6). 1-9. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurial-characteristics-as-factors-of-human-development.pdf 4. Баран Я., Романчукевич М. Оцінка ефективності рекламної діяльності в інтернет. DOI: 10.32702/2307-2105-2019.7.36 5. Безгінова Л.І., Олініченко К.С. Концептуальна модель управління товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівлі. Бізнес Інформ. 2014. № 9. С. 224–229. 6. Бойчук І. В. Інтернет в маркетингу: Підручник: Центр учбової літератури, 2010. 512 с. 7. Бойчук І. В. Музика О. М. Інтернет в маркетингу: Підручник. К.: Центр учбової літератури, 2010. 512 с. 8. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред.І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). – Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с (.с.146-153). URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/ Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 9. Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2014. Вип. 1 (19). С. 248-254. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/1961/1/esprstp_2014_1_26.pdf 10. Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2010. Вип. 1 (11). С. 570-576. URL https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22241/1/esprstp_2010_1_80.pdf 11. Бубенець І. Г., Артеменко В. С., Козуб В. О. Механізм оцінювання ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2016. Вип. 2, (24). С.107-120. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4455/1/9%20%28107-120%29.pdf 12. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/ business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 13. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 14. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. URL: http: //repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/ TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 15. Владимирська Г.О., Владимирський П.О. Реклама : навч. посіб. Київ : Кондор, 2009. 334 с. 16. Геращенко І. М. Засоби планування маркетингової діяльності на підприємстві / І. М. Геращенко, К. В. Крайня // Клієнтоорієнтованість як інструмент формування стратегічних конкурентних переваг компанії. Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - C. 213-216. 17. Глущенко Т. С., Добрянська В. В. Тенденції та перспективи розвитку рекламно- комунікаційного ринку України. Бізнес Інформ. 2015. No 4. С. 327-332. URL: http://www.business- inform.net/export_pdf/business-inform2015-4_0-pages-327_332.pdf 18. Гончаренко Е.В. Оцінка ефективності рекламної діяльності підприємства. Молодий вчений. № 1 (41). 2017 р. С. 556-560. 19. Данькова Н. Рекламний ринок у часи пандемії: що відбувається на радіо, в диджиталі та зовні ній рекламі URL: https://detector.media/rinok/article/176351/2020-04-14-reklamnyy-rynok-uchasy-pandemii-shcho- vidbuvaietsya-na-radio-v-dydzhytali-ta-zovnishniyreklami/ 20. Данькова Н. Як переживає пандемію ринок преси. URL: https://detector.media/rinok/article/177068/2020-05-12-yak-perezhyvaiepandemiyu-rynok-presy/ 21. Джефкінс Ф. Реклама: навчальний посібник. / пер. з англ. Д.Ядіна. Київ: Т-во «Знання», КОО, 2001. 456 с. 22. Дома ева Є.А. Зозульов О. В. Підходи до оцінювання ефективності маркетингових інтернет-комунікацій. Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут». 2016. № 13. С. 353-360. 23. Жегус О .В., Афанасьєва О. П., Олініченко К. С., Маренич В. М. Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2021, С. 92-107. 24. Жегус О. В., Парцирна Т. М. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків : ФОП Іванченко І.С., 2016. 236 с. 25. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних оків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 26. Засядюк М.І. Григоренко Д.О. Рекламна діяльність підприємства: теоретичний підхід. Регіональна економіка. 2014. № 6. С. 47-51. 27. Каптур А. О. Інтернет-реклама: сучасний канал комунікації. Тенденції та перспективи. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2017. № 8. С. 43–45. URL: http://nbuv.gov. ua/UJRN/mnj_2017_8_11 28. Карпенко А.В., Хацер М.В. Сутність та місце реклами в діяльності підприємства в ринкових умовах. Держава та регіони. 2020. No1. С.70-74. 29. Ков ик В. І. Зубкова А. Б Оцінка ефективності інтернет-реклами Вісник Нац. техн. ун-ту «ХПІ» : зб. наук. пр. Темат. вип. : Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. – Харків : НТУ «ХПІ». 2011. № 39. С. 69-77. 30. Ков ова І. О., Михайлюк А. М. Організація рекламної діяльності на підприємстві. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2015. № 1. С. 46–53. 31. Компанієць Т.І. Вплив реклами на просування споживчих товарів в умовах сучасного ринку. Економіка та управління підприємствами. 2014. № 3 (27). С. 63–67. 32. Лебеденко Л.С. Маркетингові комунікації в Інтернет. Економічний вісник НТУУ «КПІ». URL: http: Economy. kpi. ua / 50. Ліпсіц І. В., О. А. Ойнер. Маркетинг-менеджмент: практикум для вузів: Юрайт, 2020. 379 с. 51. 33. Ля енко Г. П., Моткалюк Р. В. Інтернет-маркетинг та його інструменти. Науковий вісник Національного університету ДПС України (економіка, право). 2013. № 3. С. 59–65. URL: http://www.dut.edu.ua/uploads/l_1660_62195029.pdf 34. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : кол. монографія / за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2018. 175 с. 35. Миронов Ю.Б. Основи рекламної діяльності : навч. посіб. Дрогобич : Посвіт, 2007, 108 c. 36. Мунтян І. В. Особливості та перспективи розвитку ринку реклами в Україні. Одеська національна академія харчових технологій. 2019. URL: https://journals.onaft.edu.ua/index.php/fie/article/view/1299 37. Об єм рекламно-комунікаційного ринку України 2020 і прогноз об ємів ринку 2021. Всеукраїнська рекламна коаліція. URL: https://vrk.org.ua/admarket/ 38. Об єм рекламно-комунікаційного ринку України 2021 і прогноз об ємів ринку 2022. Всеукраїнська рекламна коаліція. URL: https://vrk.org.ua/admarket/ 39. Олініченко К. С. Розвиток сучасної інтернет-реклами // Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : Міжнародна науково-практична конференція, 18 травня 2021 р. : [тези у 2-х ч.] / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Харків : ХДУХТ, 2021. – Ч. 1. – С. 1302-131 40. Олініченко К. С., Прядко О. М. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 41. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Пахуча Е.В. Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни. Економіка і регіон. 2023. № 1 (88). С. 70–80 DOI: 10.26906/EiR.2023.1(88).2875 (фахове видання, Україна, українська). 42. Оністрат О. В. Ефективність рекламної діяльності підприємств. Актуальні проблеми економіки. 2021. No7. URL: http://www.economy.in.ua/pdf/11_2019/20.pdf 43. Офіційний сайт ТОВ «Чиста вода» URL: https://chista-voda.com.ua/ 44. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ 45. Попова Л. О., Прядко О. М., Данніков О. В. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для самост. вивч. Харків :ХДУХТ, 2017. 46. Про рекламу : Закон України від 11 липня 2003 р. № 1121-ІV. Дата оновлення: 01.02.2020. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/270/96вр. 47. Рекламний ринок у часи пандемії: що відбувається на ТБ. URL: https://galtv.if.ua/news/reklamnyj-rynok-u-chasy-pandemiyi-shovidbuvayetsya-na-tb 48. Ринок інтернет-реклами в Україні - Інтернет-асоціація України URL:https://press.unian.ua/press/10259442rinok-internet-reklami-v-ukrajini-v-pershomu-pivrichchi-zris-do-3-7-mlrd-grninternet-asociaciya-ukrajini-video.html 49. Ромат Є.В. Реклама: навч. посіб. Київ : Студцентр, 1999. 480 с. 50. Савенко С.О. Відповідальність за рекламну діяльність: зарубіжний досвід для України http://academy.gov.ua/ej/ej13/txts/Savenko.pdf 51. Савицька Н. Л. Прядко О. М. Управління попитом : навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2016. 197 с. 52. Савицька Н. Л., Афанасьєва О. П., Курлянцева А. В Маркетингове тестування концепцій нового продукту (напівфабрикату сиру кисломолочного). Бізнес Інформ. 2016. №12. С. 324–328. 53. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євла , проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 54. Савицька Н. Л., Мелу ова І. Ю. Управління результативністю маркетингу: навч.-метод. посіб. Харків : ХДУХТ, 2018. 116 с. 55. Савицька Н. Л., Синицина Г. А., Олініченко К. С. Рекламний менеджмент: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченко, 2015. 169 с. 56. Савицька Н., Євла В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілля енка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246. 57. Савицька Н.Л., Афанасьєва О.П. Теоретико-методичні аспекти формування маркетингової політики підприємств на ринку м яса та м ясопродуктів. Проблеми економіки. 2015. № 2. С. 172-178. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2015-2_0-pages-172_178.pdf 58. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306-310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 59. Савицька Н.Л., Мелу ова І.Ю., Красноусов А.В., Олініченко К.С. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. Х. : Видавництво Іванченка І. С. 2017. 214 с. 60. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419-424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 61. Савицька Н.Л., Чміль Г.Л. Трансформація взаємодії суб єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека. 2022. Вип. 1(01). С. 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18 62. Сидоренко О.В. Олексенко Ю.О. Рекламна діяльність підприємства та напрями її удосконалення DOI: https://doi.org/10.32836/2521-666X/202068-26 80. Стан і перспективи електронної торгівлі України – 2018. URL: http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/ files/mmi2018_1_83_102.pdf. 63. Тренди digital-маркетингу 2021 року URL: http://vkurseua/ua/business/trendy- digital-marketing.html 64. Чміль Г.Л. Адаптивна поведінка суб єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика : монографія. Харків: Видавець Іванченко І. С. 2021. 377 с.
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Silikov.pdf
  Restricted Access
1.23 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.