Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40312
Title: Формування корпоративного бренду ІТ-підприємства
Authors: Фесенко, Анастасія Олександрівна
metadata.dc.contributor.advisor: Чміль, Г. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: бренд;корпоративний бренд;розробка;структура;інформаційні технології;ІТ-підприємство
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Фесенко А. О. Формування корпоративного бренду ІТ-підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків: ДБТУ, 2023. 59 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. На сучасному етапі розвитку економіки нашої країни, щоб створити умови для успішного продажу товару чи послуги на ринку інформаційних технологій, підприємству необхідно зробити більше, ніж просто стежити за його якістю та встановлювати на нього найнижчу ціну. Необхідно продавати свої товари чи послуги, супроводжуючи їх інформативними, оригінальними та привабливими зверненнями, які зможуть переконати споживачів у необхідності придбання такої продукції. Тому в даний час актуальним напрямом маркетингу ІТ-підприємств є формування ефективного механізму, який дозволить залучити споживача та ідентифікувати товар чи послугу в ряді таких, що мають схожі властивості. У цьому вирішальну роль відіграє бренд. Тому основним напрямом дослідження є формування корпоративного бренду ІТ-компанії, що й визначило актуальність, мету та завдання даної роботи. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є дослідження теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо формування корпоративного бренду ІТ-компанії у сфері інформаційних технологій. Реалізація цієї мети потребує розв’язання наступних основних завдань: - виявити сутність та основні компоненти брендів підприємств; - визначити особливості формування корпоративного бренду на ринку інформаційних технологій; - описати структуру управління та загальну характеристику діяльності IT-компанії ТОВ «ITcapital»; - провести аналіз маркетингового середовища досліджуваного підприємства; - запропонувати рекомендації щодо формування корпоративного бренду ІТ-компанії ТОВ «ITcapital». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є процес та інструменти формування корпоративного бренду ІТ-компанії.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40312
metadata.dcterms.references: 1. 100 найприбутковіших IT-компаній України. URL: https://speka.media/100-naipributkovisix-it-kompanii-ukrayini-98grkp 2. Chmil H. Digitalization as a behaviour transformation tool of consumer market economic entities. Majesty Of Marketing: XVІ International scientific and practical conference for students and youngscientists, Dnipro, 10 December 2020. Dnipro : National Technical University Dnipro Polytechnic, 2020. Р. 40–41. 3. Chmil H. Stages and configurators of the consumer market economic entities behavior digital transformation. Sustainable Development: Modern Theories and Best Practices: materials of the monthly International scientific and practical conference, Tallinn, 24-26 February 2021. Tallinn: Teadmus OÜ, 2021. Рp. 8-9. 4. Pyroh O., Kalachenkova K., Kuybida V., Chmil H., Kiptenko V., Razumova O. The influence of factors on the level of digitalization of world economies. International Journal of Computer Science and Network Security. 2021. Vol. 21. No. 5. P. 183–191. 5. Savytska N., Babenko V., Chmil Н., Priadko О., Bubenets І. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management. 2023. Vol. 15. Is. 1. P. 124–134. DOI: https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740 6. Savytska N., Kashchena N., Chmil H., Muda I., Olinichenko K. Entrepreneurial characteristics as factors of human development. International Journal of Entrepreneurship. 2021. Vol. 25 Is. 6. P. 1–9. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurial-characteristics-as-factors-of-human-development.pdf 7. Savytska N., Zhehus O., Chmil H., Uchakova N., Androsova T., Priadko O. Applied research of digital readiness of retails. WSEAS Transations on Environment and Development. 2022. Vol. 18. P. 798–809. DOI: 10.37394/232015.2022.18.75 8. Бренд-менеджмент: навч. посібник / під ред. С. Ф. Смерічевського. К. : НАУ, 2019. 156 с. 9. Бубенець І.Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред.І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с. (с. 146–153). URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 10. Бубенець І.Г., Артеменко В.С. Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1 (19). С. 248–254. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/1961/1/esprstp_2014_1_26.pdf 11. Бубенець І.Г., Артеменко В.С. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2010. Вип. 1 (11). С. 570–576. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22241/1/esprstp_2010_1_80.pdf 12. Бубенець І.Г., Артеменко В.С., Козуб В.О. Механізм оцінювання ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2016. Вип. 2 (24). С. 107–120. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4455/1/9%20%28107-120%29.pdf 13. Бубенець І.Г., Сломінцев Д.М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Інформ. 2022. № 11. С. 271–276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 14. Бубенець І.Г., Чатченко О.Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3 (306). С. 323–326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 15. Бубенець І.Г., Чатченко О.Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62–68. URL: https: //repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 16. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях та сферах діяльності. К.: ЦУЛ, 2013. 536 с. 17. Господарський кодекс України. URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/436-153 18. Гросул В.О., Бубенець І.Г., Чатченко О.Є. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Бізнес-Інформ. 2017. № 1. С. 347–352. 19. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції К.: КНЕУ, 2022. С. 210–214. 20. Жегус О.В. Аналітичний маркетинг в умовах нових викликів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: матеріали XІV Міжнародної науково-практичної конференції. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 88–91. 21. Жегус О.В. Еволюція концепцій маркетингу в умовах сучасних трансформацій. Marketing of innovations. Innovations in marketing: мaterials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition] С. 272–277. 22. Жегус О.В. Маркетингове ціноутворення: навч. пос. Харків: ХДУХТ, 2016. 241 с. 23. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 24. Жегус О.В., Афанасьєва О.П., Олініченко К.С., Маренич В.М. Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2021. С. 92–107. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/3225/1/4_%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F.pdf 25. Жегус О.В., Парцирна Т.М. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків : ФОП Іванченко І.С., 2016. 236 с. 26. Ілляшенко С.М. Сучасні тенденції застосування Інтернеттехнологій у маркетингу. Маркетинг та менеджмент інновацій. 2011. № 4. С. 64–79. 27. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Київ: ЦУЛ, 2019. 252 с. 28. Конституція України: офіц. текст. Київ :КМ, 2013. 96 с. 29. Корпоративний брендинг (створити бренд компанії). URL: https://gbs.com.ua/ua/service/branding/corporate-brand/ 30. Котлер Ф., Армстронг Г. Основи маркетингу. К.: Диалектика, 2020. 880 с. 31. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван І. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. Видавництво: КМ-БУКС, 2019. 208 с. 32. Кудіна А.В. Бренд-менеджмент підприємств легкої промисловості. URL:https://op.edu.ua/sites/default/files/publicFiles/dissphd/dysertaciya_kudina_075.pdf 33. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : кол. монографія / за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2018. 175 с. 34. Огляд ІТ-ринку України. URL: https://alcor-bpo.com/uk/your-own-rd-office-news/ukrainian-it-industry-market-overview-for-2022/ 35. Олініченко К.С. Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : монографія. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 211 с. 36. Офіційний сайт IT-компаниї ITCAPITAL. URL: https://itcapit.com/ua 37. Попова Л.О., Прядко О.М., Данніков О.В. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для самост. вивч. Харків :ХДУХТ, 2017. 213 с. 38. Про господарські товариства: Закон України. Відомості верховної Ради України. 1991. №49. 39. Про захист від недобросовісної конкуренції: Закон України від 26 листопада 1996 р №3660-12. Відомості Верховної Ради України. 1993. №50. 40. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11 січня 2001р №2210 – ІІІ зі змінами і доповненнями, внесеними Законами України. URL: https://ips.ligazakon.net/document/view/t012210?an=525 41. Про захист прав споживача: Закон України від 12. 05. 1991 г. № 1023-XII (Змінено згідно Закону від 15.12.93. № 3682-XII. Зі змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 15.12.93. № 3682-XII, 2.03.95. №82/95-ВР, 20.06.95. №230/95-ВР, 18.06.97. №365/97-ВР.). Податки й бухгалтерський облік. Спецвипуск. № 7 (55). 8.04.2002. 42. Про обмеження монополізму та недопущення недобросовісної конкуренції у підприємницькій діяльності: Закон України від 18 лютого 1992, 32132-12. Відомості Верховної Ради України. 1992. №21. 43. Прядко О.М. Управління торговим асортиментом у роздрібній торгівлі в умовах національної конкурентної політики : монографія. ХДУХТ. Харків, 2014. 153 с. 44. Роулз Д. Цифровий брендинг. Х.: Фабула, 2020. 256 с. 45. Савицька Н.Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017. Т.1. №1. С. 20–33. 46. Савицька Н.Л. Прядко О.М. Управління попитом : навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2016. 197 с. 47. Савицька Н.Л., Жегус О.В., Махиня Є.В. Бенчмаркінг як інформаційна складова товарної інноваційної політики. Ефективна економіка. 2017. № 1. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2017_1_5 48. Савицька Н.Л., Забаштанська Т.В., Забаштанський М.М. Борисович В.А. Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 2. С. 116–130. 49. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С. 306–310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 50. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю. Управління результативністю маркетингу: навч.-метод. посіб. Харків : ХДУХТ, 2018. 116 с. 51. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю., Красноусов А.В., Олініченко К.С. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. Х. : Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с. 52. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 53. Савицька Н.Л., Синицина Г.А., Олініченко К.С. Рекламний менеджмент: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченко, 2015. 169 с. 54. Савицька Н.Л., Чміль Г.Л. Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека. 2022. Вип. 1(01). С. 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18 55. Чміль Г.Л. Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика : монографія. Харків: Видавець Іванченко І. С. 2021. 377 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/15071/1/Mono_2021_Chmil.pdf 56. Чміль Г.Л. Комплексна оцінка ефективності комерційної діяльності підприємств роздрібної торгівлі. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2018. Т. 29 (68). № 4. С. 117–122. 57. Чміль Г.Л. Цифровізація діяльності суб’єктів споживчого ринку: можливості та загрози. Вісник ХНУ імені В.Н. Каразіна. Серія: «Міжнародні відносини. Економіка. Країнознавство. Туризм. 2021. № 13. С. 124–134. DOI: https://doi.org/10.26565/2310-9513-2021-13-13 58. Чміль Г.Л., Верзілова Г.Р. Місце маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання торговельного підприємства. Підприємництво та інновації. 2019. Вип. 10. С. 178–182. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/10.27 59. Шевченко О.Л. Бренд-менеджмент: навч. посіб. К.: КНЕУ, 2010. 395 с.
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Fesenko.pdf
  Restricted Access
1.94 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.