Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40307
Title: Маркетингове забезпечення просування інноваційного продукту на ринок (на прикладі хлібобулочних виробів)
Authors: Нгуєн Хоанг Лонг
metadata.dc.contributor.advisor: Жегус, О. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетинг;маркетинг інновацій;маркетингові інновації;ринок хліба та хлібобулочних виробів;виведення на ринок інноваційного продукту
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Нгуєн Хоанг Лонг. Маркетингове забезпечення просування інноваційного продукту на ринок (на прикладі хлібобулочних виробів): кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. В. Жегус; Харків: ДБТУ, 2023. 75 с.
Abstract: Мета бакалаврської роботи – розвиток теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо розробки маркетингового забезпечення просування інноваційного продукту на ринок. Завдання бакалаврської роботи:  розкрити сутність та маркетингові інструменти просування інноваційного продукту на ринок;  охарактеризувати особливості маркетингу інновацій продуктів харчування;  визначити стан та тенденції розвитку ринку хліба та хлібопродуктів в Україні;  проаналізувати перспектив виведення на ринок інноваційного продукту на ринок хліба та хлібопродуктів;  розробити практичні рекомендації щодо формування маркетингового забезпечення виведення на ринок інноваційного продукту – хліба безглютенового. Практичне значення одержаних результатів полягає у вирішені завдань виявлення передумов для виведення інноваційного продукту на ринок, визначення його ринкової перспективності та формування маркетингового забезпечення просування інноваційного продукту на ринок для забезпечення його ринкового успіху.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40307
metadata.dcterms.references: 1. Болотіна І. М., Семенець М. В. Розвиток стратегії просування товарів на зовнішній ринок. Ефективна економіка. 2022. №1. URL. http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/1_2022/86.pdf 2. Буднікевич, І. Особливості маркетингового планування в різних маркетингових концепціях та сферах застосування. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Черкаси, 2015. Вип. 39. С. 216-223. 3. В Україні суттєво скоротилося споживання хліба. URL. https://agronews.ua/news/v-ukrayini-suttyevo-skorotylosya-spozhyvannya-hliba/ 4. Вартанова О. В., Король І. В. Брендинг як сучасна маркетингова технологія /Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. 2019. Вип. 53. С. 36-42. 5. Васьківська, А. О., Пересічна, С. М. (2022). Технологія бездріжджового хліба з використанням безглютенової сировини. Таврійський науковий вісник. Серія: Технічні науки, (4), 44-54. https://doi.org/10.32851/tnv-tech.2022.4.6 6. Вербицька Г.Л. Особливості маркетингової підтримки інновацій вітчизняних промислових підприємств в умовах міжнародних економічних відносин. URL. https://science.lpnu.ua/sites/default/files/journal-paper/2017/jun/4218/verbytskah.pdf 7. Головчук Ю. О., Дідик В. В. Ефективність використання інноваційного маркетингу та ступінь довіри до нього потенційних споживачів/ Економіка і суспільство. Вип. 20. 2019. С. 157-162 8. Губіна В. В. Інновації як фактор конкурентоспроможності в харчовій промисловості / Ефективна економіка. 2013. № 7. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2013_7_71 9. Державна служба статистики України.URL: http://www.ukrstat.gov.ua 10. Дослідження ринку пшеничного хліба та прісних борошняних виробів України. 2019 – 2020 РР. URL. https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/issledovanie-rynka-pshenichnogo-hleba-i-presnyh-muchnyh-izdelij-ukrainy-2019-2020-gg 11. Експерти назвали ТОП-10 тенденцій на ринку хліба https://allretail.ua/news/72064-eksperti-nazvali-top-10-tendenciy-na-rinku-hliba 12. Жегус О. В. Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти / Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. 2019. № 2. С. 82-90 13. Жегус О. В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 2. - С. 227-238 14. Жегус О. В., Бєліченко В. Г. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). С. 247-254. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__37. 15. Жегус О.В. Євлаш В.В., Нікітін С. В. Маркетингові аспекти просування функціональних продуктів харчування на ринок/ Повноцінне харчування: інноваційні аспекти технологій, енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу / Колективна монографія під ред. проф. В.В. Євлаш, проф. В.О. Потапова, проф. М.І. Радченко, проф. Н.Л. Савицької. Х.: Світ книг, 2016. 546 с. (С. 516-545). 16. Жегус О.В., Пілюгіна І.С., Пилипенко В.І. Маркетингове забезпечення комерціалізації інноваційних харчових продуктів/ Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. – Суми : Триторія, 2020. С. 214- 232 (Україна) 17. Жегус О.В., Упатова О.І. Лях А.Б. Маркетинг інновацій харчових продуктів функціонального призначення/ Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій: монографія / за ред. д.е.н., проф. Ілляшенка С.М. – Суми : Триторія, 2020. С. (Україна) 18. Ілляшенко С. М., Рудь М. П. Інновації в товарній інноваційній політиці підприємства: особливості вибору і реалізації / Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2020. Вип. 41. С. 19-25. 19. Капітула, Т. Сучасні тенденції та перспективи розвитку ринку хліба й хлібобулочних виробів в Україні / Актуальні проблеми економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі : матеріали доп. VI наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених з міжнар. участю [Тернопіль, 28 жовт. 2021 р.] / редкол. :Л. Р. Галько, В. Т. Дудар, С. П. Крамарчук [та ін.] ; відп. за вип. В. М. Островерхов. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. С. 81-84. 20. Коваль Н. В. Стан та перспективи розвитку ринку хліба та хлібобулочних виробів Київської області /Агросвіт. 2014. № 3. С. 21-27. 21. Костецька Н. І. Ринок хліба і хлібобулочних виробів України: стан і перспективи розвитку / Галицький економічний вісник, Т. : ТНТУ, 2015. Том 48. № 1. С. 26- 31. 22. Кубишина Н.С. Маркетинг інноваційного продукту. URL. https://ena.lpnu.ua:8443/server/api/core/bitstreams/55c509d3-60aa-4d90-9315-fa26711da1de/content 23. Майбутнє хліба? Хліб майбутнього? URL: https://lesaffre.ua/baking-center-news/maibutne-hliba-hlib-maibutnogo/ 24. Маркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозування. URL.https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/24429/%D0%93%D0%BB%D1%83%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9F%D1%96%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D0%BE%D0%B7_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B9.pdf?sequence=1&isAllowed=y 25. Михонік Л., Гетьман І. Технологія безглютенового хліба з використанням заквасок спонтанного бродіння /Товари і ринки. 2019. № 1. С. 95–103 26. Нагорний Є. І., Березова С. М. Організаційно-економічні передумови необхідності впровадження маркетингового тестування для оцінювання ринкових перспектив товарних інновацій / Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 44. - С. 49-53 27. Новікова Н. В., Ряполова І. О. Проблеми впровадження інновації у харчовій промисловості / Вісник Херсонського національного технічного університету . 2020. № 1(1). С. 117-122. 28. НовойтенкоІ.В., Малиновський В.В. Стан та основні тренди розвитку хлібопекарської промисловості України. Ефективна економіка. 2020. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2020/54. 29. Про Положення про державне регулювання цін (тарифів) на продукцію виробничо-технічного призначення, товари народного споживання, роботи і послуги монопольних утворень. URL. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/135-95-%D0%BF#Text 30. Ринок безглютенових продуктів: великий потенціал поки ще сплячої потреби URL: https://agravery.com/uk/posts/show/rinok-bezglutenovih-produktiv-velikij-potencial-poki-se-splacoi-potrebi 31. Савицька Н. Л., Олініченко К. С., Прядко О. М. Просування інноваційного харчового продукту: аспекти цільового ринку / Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2021. № 6(2). С. 158-162 32. Савицька Н. Л., Жегус О.В., Чміль Г.Л. Маркетингове обґрунтування виведення на ринок інноваційної харчової продукції. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «економічні науки» Вип. 30 (3), 2018. С. 56-60 33. Савицька Н.Л., Жегус О.В, Афанасьєва О.П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики / Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Х. : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 34. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306 –310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 35. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 36. Станіславик О. В., Коваленко О. М., Моргунова Т. І. Особливості інноваційної маркетингової діяльності сучасного виробничого підприємства / Економіка. Фінанси. Право. 2019. № 9. С. 31-35. 37. Швацька-Мокрицька Д. Роль маркетингу в розробці економічних стратегій продуктів харчування/ Маркетинг в Україні. 2017. № 1. С. 42-48
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Nguen.pdf
  Restricted Access
1.38 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.