Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40302
Title: Формування SMM-стратегії закладу ресторанного господарства
Authors: Мягка, Олена Андріївна
metadata.dc.contributor.advisor: Жегус, О. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетинг;маркетинг послуг;SMM ринок ресторанних послуг;сегментація;таргетована реклама
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Мягка О. А. Формування SMM-стратегії закладу ресторанного господарства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. В. Жегус; Харків: ДБТУ, 2023. 58 с.
Abstract: Завдання бакалаврської роботи:  розкрито сутність функції та завдання маркетингу в соціальних мережах;  охарактеризовано маркетинг в соціальних мережах як дієвий інструмент розвитку підприємства ресторанного бізнесу в умовах сучасних викликів;  здійснено аналіз тенденцій розвитку ринку ресторанних послуг м. Львів та визначено його особливості;  проаналізовано сучасний стан SMM ресторану закладу ресторанного господарства та виявлено проблеми і недоліки;  розроблено практичні рекомендації щодо формування SMM-стратегії закладу ресторанного господарства. Практичне значення одержаних результатів полягає у вирішені актуальних завдань активізації маркетингової діяльності шляхом удосконалення процесів розробки та реалізації SMM-стратегії закладу ресторанного господарства, впровадження практичних рекомендацій дозволить вирішувати важливі завдання утримання та приваблення клієнтів через посилення присутності в соціальних мережах та застосування ефективних інструментів впливу на цільову аудиторію.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40302
metadata.dcterms.references: 1. Аванєсова, О. С. "SMM маркетинг в соціальних мережах і його вплив на бізнес." (2023). URL.https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/32935/1/VII_konf_URSES_DBTU_2023-479- 2. Балюк, Д. Ю., Костенко, А. О., Шпінь, В. М., Даляк, Н. А. (2020). Особливості маркетингу в соціальних мережах. Матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції «Економіко-управлінські аспекти трансформації та інноваційного розвитку галузевих і регіональних суспільних систем в сучасних умовах». URL. http://elar.nung.edu.ua/bitstream/123456789/8002/1/7652p.pdf 3. Білокудря Л. В. Соціальні мережі як сучасний маркетинговий інструмент / Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІІ Міжвузів. студент. наук. конф., Харків, 21 трав. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [орг. ком.: І. Ф. Прокопенко та ін.]. Харків : ХНПУ, 2019. С. 107–108. 4. Борисяк О., Кипка О. Роль соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства/ Проблеми обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю : матеріали ІІ Міжнар. наук. – практ. конф. (м. Полтава, 21 квітня 2021 р.) / за ред. Пилипенко К. А. Полтава : ПДАУ, С. 666-668 5. Виноградова О. В., Недопако Н.М. Маркетинг у соціальних мережах. Навчальний посібник. Київ: ДУТ, 2022. 202 с. 6. Грищенко О. Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. URL. http://mmi.fem.sumdu.edu.ua/sites/default/files/mmi2013_4_86_98.pdf 7. Гросул В. А. Digital-маркетинг як дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу в період пандемії та її рецесії [Електронний ресурс] / В. А. Гросул, Н. Ю. Балацька // Підприємництво та інновації. - 2020. - Вип. 11(2). - С. 7-12 8. Долубовська О. Тенденції в ресторанній індустрії: сучасні тренди і перспективи/ Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : збірник праць Міжнародного науково-практичного форуму (м. Львів, 19‒21 квітня 2023 р.) / [відп. ред.: проф. О. І. Мороз]. Львів: «Камула», 2023. С. 350-360 9. Жегус О. В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2015. - Вип. 2. - С. 227-238 10. Жегус О. В., Бєліченко В. Г. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). - С. 247-254. 11. Жегус О., Савицька Н., Посохова С. Розвиток аналітичного інструментарію маркетингу в соціальних мережах. Journal on economic and social issues. 2022. №2 12. Збарживецька В.Б., Біловодська О.А. Фактори ефективності просування бізнесу у соціальних мережах. URL. https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/18683/1/DOMIN2021_P023-024.pdf 13. Іванова Л. О. Соціальні мережі як чинник посилення впливу маркетингу на лояльність клієнтів ресторанних закладів . Інтелект XXI. - 2019. - № 2. - С. 38-44. 14. Кінас І. О. Інтернет–маркетинг та його роль у формуванні маркетингової стратегії підприємства. Ефективна економіка. 2021. № 4. URL : http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_4_49 15. Кордзая, Н. Р. Основи інтернет-маркетингу [Електронний ресурс] : в 2-х ч.: Ч. 1 : навчальний посібник / Н. Р. Кордзая . ─ Херсон : Олді-плюс, 2018. ─ 184 с. 16. Косар Н.С., Подарин В.Р. Формування комплексу маркетингу для малого бізнесу у соціальних мережах. URL. https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/37149/2/MTEMSTE_2021_Dyakun_J-Social_media_marketing_54-55.pdf 17. М'ясна мануфактура. URL. https://www.instagram.com/myasnaya_manufactura/ 18. Похилько С. В. Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів/ Вісник Сумського державного університету. Серія : Економіка. - 2020. - № 3. - С. 130-139 19. Ресторани під час війни: перспективи та глобальні тенденції. URL. http://knukim.edu.ua/restorany-pid-chas-vijny-perspektyvy-ta-globalni-tendencziyi/ 20. Руди М. Інтеграція інструментів SMM у маркетингову діяльність українських підприємств. Вісник НТУ «ХПІ». Серія: Актуальні проблеми управління та фінансово-господарської діяльності підприємства. 2013. № 24 (997). С. 136–142 21. Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології: науковий журнал. Том 1, № 1.Одеса: вид-во "ТЕС", 2017. С. 20-33. 22. Савицька Н. Л. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram / Н. Л. Савицька, К. В. Полевич // Бізнес Інформ. - 2016. - № 11. - С. 419-424. 23. Сайт М'ясна мануфактура. URL. https://miasnamanufaktura.ua/ 24. Ситник В. О. Контент-маркетинг у соціальних мережах як трендова сучасна складова маркетингової стратегії розвитку бізнесу / Тенденції та перспективи розвитку економіки ХХІ століття очима молоді : матеріали ІІІ Міжвузів. студент. наук. конф., Харків, 21 трав. 2019 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [редкол.: І. Ф. Прокопенко (голов. ред.) та ін.]. – Харків : ХНПУ, 2019. – С. 127–129.481.pdf 25. Сім речей, які змінила війна в ресторанному бізнесі. URL. https://biz.nv.ua/ukr/experts/shcho-vidbuvayetsya-z-restoranami-u-kiyevi-ta-po-vsiy-ukrajini-ostanni-novini-50262833.html 26. Сокирник, І.В. Маркетингові інструменти у забезпеченні конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства/ Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2018. № 5, т. 2. – С. 130-134. 27. Тарасенкова А.Р. Бугас В.В. Проблеми розвитку ресторанного бізнесу в умовах російсько-української війни. URL. https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/18830/1/DOMIN2021_P383-384.pdf 28. Фостолович В., Боцян Т. Місце цифрових трендів в сфері готельно-ресторанного бізнесу. Економіка. Управління. Інновації. Випуск №2 (31). 2022. URL. http://eprints.zu.edu.ua/35878/1/%D0%A4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%91%D0%BE%D1%86%D1%8F%D0%BD%20%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0%20%D0%86%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%86%D1%96%D1%97..%20%D0%96%D0%94%D0%A3.pdf 29. Чернобровкіна С.В., Приходько Є. Г., Виниченко А. А. Шляхи розробки SMM-стратегії для малого та середнього бізнесу/ Вісник НТУ «ХПІ» (економічні науки). № 3. 2020. С. 21-24 30. Шняк О. Основні виклики в ресторанному бізнесі у воєнний час/ Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : збірник праць Міжнародного науково-практичного форуму (м. Львів, 19‒21 квітня 2023 р.) / [відп. ред.: проф. О. І. Мороз]. Львів: «Камула», 2023. С. 344-346 31. Як залучити трафік із соціальних мереж: 9 стратегій. URL. https://xn--90aamhd6acpq0s.xn--j1amh/teoriya/yak-zaluchyty-trafik-iz-sotsialnyh-merezh-9-stratehiy 32. Як український ресторанний бізнес адаптується до викликів війни: дослідження. URL. https://business.rayon.in.ua/news/547964-yak-ukrainskiy-restoranniy-biznes-adaptuetsya-do-viklikiv-viyni-doslidzhennya 33. 30 способів, як залучити трафік на ваш сайт. URL. https://genius.space/lab/30-sposobiv-yak-zaluchiti-trafik-na-vash-sajt/ 34. Facebook та Instagram в Україні. URL. https://plusone.com.ua/research/Facebook%20%D1%82%D0%B0%20Instagram%20%D0%B2%20%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%96%20-%202023%20%D1%81%D1%96%D1%87%D0%B5%D0%BD%D1%8C.pdf 35. Five Effective Ways ToGet More Traffic Using Instagram. URL. http://bb2u.net/make-moneyonline/seo/5-effective-ways-get-traffic-using-instagram. html
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Myagkaya.pdf
  Restricted Access
1.24 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.