Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40022
Title: Удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства
Authors: Красноперов, Костянтин Андрійович
metadata.dc.contributor.advisor: Жегус, О. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетингова діяльність;удосконалення;маркетингові інновації;маркетинг послуг;ринок ресторанних послуг;маркетинг інновацій
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Красноперов К. А. Удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. В. Жегус; Харків: ДБТУ, 2023. 53 с.
Abstract: Об’єктом є процеси удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства в умовах сучасних викликів. Предмет дослідження – процеси удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства в умовах сучасних викликів. Мета бакалаврської роботи – теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства. Завдання бакалаврської роботи:  розкрити сутність та особливості сучасного розвитку маркетингу як передумови необхідності його удосконалення на підприємствах;  охарактеризувати особливості маркетингової діяльності закладу ресторанного господарства та шляхи її удосконалення;  визначити стан та тенденції розвитку ресторанного бізнесу під час кризових ситуацій;  провести аналіз маркетингової діяльності кафе «Кристал» під час кризових ситуацій;  розробити рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності кафе «Кристал» для забезпечення розвитку в умовах сучасних шоків. Практичне значення одержаних результатів полягає у вирішені актуальних завдань функціонування закладів індустрії краси в складних умовах військового стану, впроваджені практичних рекомендацій щодо використання маркетингових інновацій для забезпечення виживання підприємств та їх подальшого розвитку.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40022
metadata.dcterms.references: 1. Бізнес під час пандемії: з чого почати та як вижити. https://suspilne.media/139155-biznes-pid-cas-pandemii-z-cogo-pocati-ta-ak-viziti/ 2. Болотна О. В., Лісений Є. В., Гребенюк О. Р. Удосконалення маркетингової діяльності суб’єктів підприємництва на ринку будматеріалів. Український журнал прикладної економіки. 2021. Том 6. № 2. С. 125 – 130. 3. Гаврилюк С.П. Особливості ресторанного маркетингу в Україні/ Вчені записки Університету «КРОК». 2017. Випуск 48. С.175-183 4. Гросул В. А., Балацька Н. Ю. Digital-маркетинг як дієвий інструмент антикризового розвитку підприємства ресторанного бізнесу в період пандемії та її рецесії / Підприємництво та інновації. 2020. Вип. 11(2). С. 7-12. 5. Державна служба статистики України. URL. https://www.ukrstat.gov.ua/ 6. Долубовська О. Тенденції в ресторанній індустрії: сучасні тренди і перспективи/ Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : збірник праць Міжнародного науково-практичного форуму (м. Львів, 19‒21 квітня 2023 р.) / [відп. ред.: проф. О. І. Мороз]. Львів: «Камула», 2023. С. 350-360 7. Жегус О. В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 2. С. 227-238 8. Жегус О. В., Бєліченко В. Г. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). С. 247-254. 9. Жегус О., Савицька Н., Посохова С. Розвиток аналітичного інструментарію маркетингу в соціальних мережах. Journal on economic and social issues. 2022. №2 10. Золотухіна А. О. Уточнення сутності поняття «маркетингова діяльність підприємства» в умовах кризи. URL.http://repository.hneu.edu.ua/bitstream/123456789/28653/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B0_%D0%97%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%82%D1%83%D1%85%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%90%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%282%29.pdf 11. Кириченко С. О., Цвях П. В. Напрями удосконалення комунікаційної політики на підприємстві. Агросвіт. 2020. № 23. С. 42–46 12. Латкіна С. А., Сігарьов В. О., Стегалюк Є. С. Удосконалення маркетингової діяльності з застосуванням критеріїв оптимальності у сфері послуг / Наука й економіка. 2014. Вип. 3. С. 157-161. 13. Литвиненко Т. Є., Литвиненко Я. В. Напрямки удосконалення системи маркетингового ціноутворення в підприємствах ресторанного господарства в умовах економічної кризи / Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2014. № 5(2). С. 86-90. 14. Літні майданчики, моноформат, здорова їжа і dark kitchen - які ресторанні формати будуть в тренді на українському ринку в 2021 році. URL. https://retailers.ua/uk/news/menedjment/12069-letnie-ploschadki-monoformat-zdorovaya-eda-i-dark-kitchen--kakie-restorannyie-formatyi-budut-v-trende-na-ukrainskom-ryinke-v-2021-godu 15. Мазуркевич І. О. Особливості управління підприємствами ресторанного господарства. Інфраструктура ринку. 2016. Вип. 2. С. 165-168. 16. Москвяк Я. Є. Управління маркетинговою діяльністю підприємства готельно-ресторанного бізнесу / Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 1. С. 137-141 17. Нагодувати й вижити: як ресторанний бізнес змінився під час війни. URL. https://rau.ua/novyni/restorannij-biznes-chas-vijni/ 18. Полотай, Б. Я., & Жмур-Клименко, Б. В. (2022). Ресторанний бізнес під час війни. Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі, (7), 37-42. URL. https://doi.org/10.32782/tourismhospcee-7-5 19. Ресторани під час війни: перспективи та глобальні тенденції. URL. https://fgritb.knukim.edu.ua/home/news/restorani-pid-chas-vijni-perspektivi-ta-globalni-tendentsiji.html 20. Ресторани часів ковіду: “Ти повинен закладати збиток на пів року наперед”. URL. https://lb.ua/gastronomy/2022/02/20/505854_restorani_chasiv _kovidu_ti_povinen.html 21. Ресторанний бізнес у воєнний час: яка їжа, приміщення та в яких містах користуються попитом. URL. https://delo.ua/uk/business/restorannii-biznes-u-vojennii-cas-yaka-yiza-primishhennya-ta-v-yakix-mistax-koristuyutsya-popitom-398364/ 22. Савицька Н. Л., Полевич К. В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram / Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419-424. 23. Сайт кафе «Кристал». https://crystal.kh.ua/ 24. Сенів Р. В. Удосконалення маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств у сфері виробництва молока /Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. - 2015. - Т. 17, № 4. - С. 337-340. 25. Соболь С.С. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства. URL. https://conf.ztu.edu.ua/wp-content/uploads/2021/11/191.pdf 26. Сокирник, І.В. Маркетингові інструменти у забезпеченні конкурентоспроможності закладів ресторанного господарства/ Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2018. № 5, т. 2. С. 130-134. 27. Структура розподілу ресторанного ринку в Україні за 2021 рік. URL. https://restaurant-consulting.com.ua/struktura-raspredelenija-restorannogo-rynka-v-ukraine-za-2021-god 28. Тарасенкова А.Р. Бугас В.В. Проблеми розвитку ресторанного бізнесу в умовах російсько-української війни. URL. https://er.knutd.edu.ua/bitstream/123456789/18830/1/DOMIN2021_P383-384.pdf 29. Фостолович В., Боцян Т. Місце цифрових трендів в сфері готельно-ресторанного бізнесу. Економіка. Управління. Інновації. Випуск №2 (31). 2022. URL. http://eprints.zu.edu.ua/35878/1/%D0%A4%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87%20%D0%91%D0%BE%D1%86%D1%8F%D0%BD%20%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%96%D0%BA%D0%B0%20%D0%86%D0%B5%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%86%D1%96%D1%97..%20%D0%96%D0%94%D0%A3.pdf 30. Шатківська О. Ю. Маркетингові дослідження як основа забезпечення конкурентоспроможності підприємства ресторанного бізнесу / Соціально-гуманітарний вісник. 2018. Вип. 23. С. 170-172 31. Як український ресторанний бізнес адаптується до викликів війни: дослідження. URL. https://business.rayon.in.ua/news/547964-yak-ukrainskiy-restoranniy-biznes-adaptuetsya-do-viklikiv-viyni-doslidzhennya 32. Янчук Т. В., Любінчак К. Р., Вовколуп А. Ю. Ефективність упровадження маркетингових технологій на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу /Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2020. Вип. 29. С. 176-179. 33. Яременко С. С., Ягупова Н. М., Хасіна К. В. Удосконалення маркетингової діяльності аптечної мережі на основі дослідження споживацьких уподобань / Академічний огляд. 2019. № 1. С. 78-90
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Krasnoperov.pdf
  Restricted Access
1.44 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.