Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40020
Title: Просування малого бізнесу сфери б’юті послуг у мережі Інтернет
Authors: Вєтрова, Катерина Володимирівна
metadata.dc.contributor.advisor: Афанасьєва, О. П.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: Інтернет-маркетинг;просування;маркетингова діяльність;сфера послуг;салон краси
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Вєтрова К. В. Просування малого бізнесу сфери б’юті послуг у мережі Інтернет: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. П. Афанасьєва; Харків: ДБТУ, 2023. 54 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи обумовлена цифровізацією всіх сфер життя людей, що впливає і на сферу б’юті бізнесу. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є теоретичне узагальнення та розробка практичних рекомендацій щодо просування малого бізнесу сфери б‘юті послуг у мережі Інтернет. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: 1) визначити сутність просування та переваги Інтернет-маркетингу для підприємств сфери послуг; 2) проаналізувати переваги та недоліки інструментів комплексного просування бізнесу в Інтернеті; 3) визначити роль соціальних мереж у просуванні малого бізнесу сфери б'юті послуг в Інтернеті; 4) дати характеристику маркетингової діяльність салону краси «Beauty girls»; 5) визначити цільову аудиторію салону краси «Beauty girls» на основі проеденого опитування клієнтів; 6) надати рекомендації, щодо удосконалення комплексу просування салону краси «Beauty girls». Об’єктом дипломної роботи є маркетингова діяльність салону краси «Beauty girls». Предмет дослідження – інструментарій формування комплексу просування малого бізнесу сфери б’юті послуг у мережі Інтернет. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у здійсненні аналізу комплексу просування салону краси «Beauty girls» в мережі Інтернет і розробці практичних рекомендацій щодо його удосконалення, які дозволять підприємству ефективно розподіляти свої ресурси, забезпечуючи максимальний вплив на споживачів і отримувати в результаті високі прибутки
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40020
metadata.dcterms.references: 1. Афанасьєва О.П., Вєтрова К.В. Просування малого бізнесу сфери послуг у мережі Інтернет. ХІХ-й Міжнародний форум молоді "Молодь і індустрія 4.0 в XXI столітті". Збірка матеріалів форуму. Харків. ДБТУ. 2023. С. 329. 2. Артеменко Л. П., Ситник Т. В. Удосконалення процесу управління ризиками у ході впровадження новітніх інформаційних технологій Молодий вчений. 2015. №1. С. 38 – 41. 3. Башинська І. О. Маркетингові комунікації підприємства у соціальних мережах. Економічні науки. Серія «Економіка та менеджмент»: Збірник наукових праць. Луцький національний технічний університет. Луцьк. 2012. № 9(34). С. 36–41. 4. Гаркавенко С.С. Маркетинг. Бібліотека українських підручників. 2010 – 2020. URL: https://westudents.com.ua/knigi/270-marketing-garkavenko-ss.html 5. Григорчук Т.В. Маркетинг. Частина друга: Навч. посіб. для дистанційного навчання. К. Університет «Україна». 2007. 380 с. 6. Голубков, Є. П. Маркетинг для професіоналів: практичний курс: підручник і практикум для бакалаврату та магістратури 2017. С. 358–390. 7. Грищенко О. Ф. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства. Маркетинг і менеджмент інновації̆. Серія: Інновації у маркетингу. 2013. № 4. С. 86–98. 8. Карпенко А. В. Оцінка системи управління маркетингом на підприємстві. Держава та регіони. 2007. № 1 С. 135–136. 9. Котлер Ф. Стратегічний маркетинг для навчальних закладів. К. Фокс. 2011. 580 с. 10. Касьяненко М. М. SMM: переваги та недоліки. Science, research development. 2020. №28. С. 51–54. 11. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг як інструмент антикризових програм підприємства. Маркетинг в Україні. 2009. № 5. C. 49–53. 12. Макарова М.В. Електронна комерція: посіб. К. Академія. 2002.272 с 13. Михайлов А. Г. Маркетинг: методи, форми, дослідження Маркетинг. 2000. № 2. 14. Nardіеllo G. G. Economіc dеvеlopmеnt based on international enterpreneurship and business tourism. Economic Annals-XXI. 2017. No. 165 (5–6). P. 104–109. 15. Підгурська І. А. Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т. 3, № 3. С. 25–32. 16. Птащенко О. В. Особливості Інтернет-маркетингу. Cоціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. Херсон. ХНТУ, 2016. № 20 (9). Т. 1. С. 69–71. 17. Полторак В.А. Маркетингові дослідження: навчальний посібник Дніпропетровський ун-т економіки та права. К. ЦУЛ, 2003. 387 с. 18. Редька В. С. Переваги та недоліки SMM. Виклики та шляхи стабілізації соціально-економічного розвитку України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених. 2020. С. 115–117 19. Strauss, Judy and Frost, Raymond. E-marketing. Upper Saddle River: Prentice-Hall, 2001. 519 p 20. Старицький Т. Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції. Інноваційна економіка. 2015. № 4.С. 221–226. 21. Савицька Н. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017. № 1. С. 20–33. 22. Власенко Я. О., Карпенко С. В. Основи сучасного маркетингу:навч. посібник. Київ. Інкос, 2011. 328 с. 23. Кифяк О. В., Урда Д. В. Маркетинг у cоціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2017. №14. С. 123–130. 24. Кіндрацька, Г. І.. Білик М. С., Загородній А. Г. Економічний аналіз: підручник . 3-тє вид., переробл. і допов. К. Знання, 2008. 487 с. 25. Набильська А. О., Бучацька І. О. Інструменти SMM у маркетинговій діяльності українських підприємств. Тези доповідей XI міжнародної науково-практичної конференції. Київ, 23 листопада 2017 року. С. 87–89. 26. Павлішина Н. М., Рєзанцева В. С. Маркетингова стратегія на підприємствах малого бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету. №1, 2022 (302). С. 185–188. DOI: https://www.doi.org/10.31891/2307-5740-2022-302-1-31 27. Павлішина Н. Кочнова І. Офлайн та онлайн сегментація споживачів на прикладі товару життєвого циклу «спалах». European journal of economics and management. Volume 4 Issue, 2018. С. 25–34. 28. Підгурська І. А., Легкий О. А. Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т. 3, № 3. С. 25–34. 29. Помаз О. М., Товкайло О. О., Стеценко О. І. Концепція персонального бренду, його ідентифікація і позиціювання. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії. Вип. 2 (11). 2015. С. 204–209. 30. Похилько С.В., Єременко А.Ю. Соціальні мережі як майданчик для створення та розвитку бізнес-проектів. Вісник СумДУ. 2020. 31. Савицька Н.Л., Чміль Г.Л. Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2020. Вип. 2 (84). С. 81–87. 32. Савицька Н.Л., Синицина Г.А., Олініченко К.С. Рекламний менеджмент: навч. посібник. Харків: Вид-во Іванченко, 2015. 169 с. 33. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю., Красноусов А.В., Олініченко К.С. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. Х. Видавництво Іванченка І. С. 2017. 214 с. 34. Савицкая Н.Л., Забаштанская Т.В., Забаштанский М.М. Борисович В.А. Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 2. С. 116–130. 35. Турченюк М.О., М. Д. Швець . Функції просування товару. Київ. Знання, 2011. 318 с. 36. Яловега Н. І., Яресько А. П. Дослідження портрету потенційної цільової аудиторії. Актуальні питання розвитку економіки, харчових технологій та товарознавства: тези доповідей XLII Міжнародної наук. студ. конф. м. Полтава, 26-27 березня 2019 р. Полтава. ПУЕТ, 2019. Ч. 2. С. 168–169. 37. Аналіз соціальних мереж конкурентів. URL: https://para.school/blog/smm/analiz-konkurentov-v-socialnyh-setjah 38. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271–276. URL:https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 39. Комунікаційна агенція plusone. URL: https://plusone.com.ua/ 40. Бубенець І. Г., Артеменко В. С. Особливості організації служби маркетингових комунікацій на сучасному торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2010. Вип. 1 (11). С. 570–576. URL:https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22241/1/esprstp_2010_1_80.pdf 41. Завжди онлайн або чому смартфон став новим робочим місцем для успішних підприємців. 2020. URL: https://mind.ua/publications/20213753-zavzhdi-onlajn-abo-chomu-smartfon-stav-novimrobochim-miscem-dlya-uspishnih-pidpriemciv 42. Ірина Шевчук. Соцмережі як головний інструмент маркетингу для компаній поради новачкам. 2018. URL: https://nachasi.com/2018/08/26/smm-top-instrument/ 43. Наталія Старожукова. Які переваги соціальних мереж або чому варто прямо зараз застосувати SMM. 2018. URL : https://seomadeplace.com/uk/seomadeplace-blog/smm-uk/perevahy-sotsialnykh-merezhabo-chomu-varto-zastosovuvaty-smm-pryamo-zaraz/ 44. Найпопулярніші соціальні мережі в Україні та країнах світу у 2020. Український спектр. 2020. URL: https://uaspectr.com/2020/06/23/najpopulyarnishi-sotsialni-merezhi-v-ukrayini-takrayinah-svitu-2020/ 45. Просування у Facebook для бізнесу. URL : https://elit-web.u a/ua/blog/prodvizhenie-v-facebook 46. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю. Управління результативністю маркетингу в контексті сталого розвитку підприємства: теоретико-методичний аспект. Бізнес Інформ. 2018. №11. С. 346–351. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2018-11_0-pages-346_351.pdf 47. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 48. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С. 306–310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 49. SWOT-аналіз: кому, коли й навіщо потрібен (+ реальний приклад). URL: https://bakertilly.ua/news/id44448 50. Як змінився рейтинг соціальних мереж в Україні та світі: актуальна статистика після 24 лютого 2022 року. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/kak-izmenilsya-rejting-soczialnyh-setej-v-ukraine-i-mire-aktualnaya-statistika-posle-24-fevralya-2022-goda/# 51. Як скласти портрет покупця і цільової аудиторії? Lemarbet. URL: https://lemarbet.com/ua/razvitie-internetmagazina/kak-sostavit-portret-pokupatelya-itselevoj-auditorii/
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Vyetrova.pdf
  Restricted Access
1.95 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.