Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40018
Title: Удосконалення політики просування аграрного підприємства
Other Titles: Improving the policy of agricultural enterprise promotion
Authors: Дмитренко, Анастасія Андріївна
metadata.dc.contributor.advisor: Квятко, Т. М.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: аграрне підприємство;політика просування;маркетингові інструменти
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Дмитренко А. А. Удосконалення політики просування аграрного підприємства: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Т. М. Квятко; Харків: ДБТУ, 2023. 56 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. У сучасному світі, де глобалізація та швидкі зміни в економічному середовищі є необхідністю, аграрні підприємства стикаються з різноманітними викликами та можливостями. У такому контексті стратегія просування аграрного підприємства набуває особливого значення. Стратегія просування аграрного підприємства охоплює широкий спектр стратегічних дій і рішень, спрямованих на підвищення конкурентоспроможності, забезпечення стійкого розвитку та досягнення успіху в аграрному секторі. Ця стратегія вимагає систематичної роботи з управління, маркетингу, фінансів, інновацій та інших ключових аспектів діяльності підприємства, а отже заслуговує на особливу увагу. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є наукове обґрунтування і розробка комплексу заходів щодо удосконалення політики просування аграрного підприємства. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - дослідити теоретичні засади політики просування підприємства; - розглянути методичні принципи використання маркетингових інструментів у політиці просування підприємства; - дати загальну характеристику підприємства; - проаналізувати поточну політику просування досліджуваного підприємства; - зробити пропозиції по удосконаленню політики просування підприємства. Об’єктом дипломної роботи є процес формування політики просування аграрного підприємства. Предметом дослідження є теоретичні та практичні аспекти формування політики просування аграрного підприємства. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає у доведенні до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію, які дозволяють розробити комплекс заходів з удосконалення політики просування аграрного підприємства
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40018
metadata.dcterms.references: 1. Mandych O., Mykytas A., Babko N. Communication as the basis of business and marketing activities. The III International Science Conference on E-Learning and Education, February 2–5, 2021, Lisbon, Portugal. 390 p. 2. Pakhucha, E., Babko, N., Bilousko, T., Bilousko, R., Vynohradenko, S., & Azizov, O. Strategic Analysis of Export Activities of Enterprises to Ensure Sustainable Development. European Journal of Sustainable Development. 2021, 10(4), 251-270. 3. Pakhucha E., Sievidova I., Romaniuk I., Bilousko T., Tkachenko S., Diadin A., Babko N. Investigating the Impact of Structural Changes: The Socio-Economic Security Framework. European Journal of Sustainable Development, 12(1), 2023. С. 180-198. 4. Бабко Н.М. Маркетинг як процес управління компанією в умовах ринкової конкуренції. Особливості розвитку цифрової економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів: матер. І Всеукр. наук.-практ. конф. Дрогобич: ПП ПОСВІТ, 2022. С. 69-72. 5. Бабко Н.М. Особливості маркетингового супроводу інноваційної діяльності підприємства. Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матер. І Міжнар. наук.-практ. конф., 3-4 листопада 2022 р. Харків: Держ. біотехнологічний ун-т, 2022. С. 292-293. 6. Бабко Н.М. Роль і значення ділової репутації для сучасної організації. Управління розвитком соціально-економічних систем: матер. VI Міжнар. наук.-практ. конф., 15-16 червня 2022 р. Харків: ДБТУ, 2022. С. 387-389. 7. Бабко Н.М. Стратегічний маркетинг як підґрунтя конкурентоздатності компанії. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : Матер. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. м. Київ, 08 груд. 2022 р. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2022. С. 213-214. 8. Бабко Н.М. Умови формування маркетингової стійкості діяльності підприємств. Сучасні технології комерційної діяльності і логістики: матер. II Міжнар. наук-практ. інт.-конф. Київ : КНЕУ, 2022. С. 154-155. 9. Бабко Н.М. Мандич О.В., Сєвідова І.О., Квятко Т.М., Романюк І.А Поведінка споживача: навч. посіб. Харків : ХНТУСГ, 2020. 165 с. 10. Бабко Н.М., Іванов Є.Д. Основні складові збутової політики підприємства. Молодь і індустрія 4.0 в XXI столітті : матер. ХІХ-го Міжнародного форуму молоді. Харків: ДБТУ. 2023. 352 с. С. 321. 11. Бережна Ю.Г., Прокопенко О.В. Теоретико-методологічні аспекти бізнес аналізу в маркетингових дослідженнях. Український журнал прикладної економіки. 2020. Том 5. № 2. С. 320–326. ISSN 2415-8453. 12. Бреус С.В., Буваник О.І. Основні аспекти управління збутовою діяльністю підприємства. The І International Science Conference «Multidisciplinary academic explorations», January 10–12, Amsterdam, Netherlands. 171 p. 13. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Маркетингова діяльність підприємств в умовах кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2022. № 3, (306). С. 323-326. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/07/2022-306-48.pdf 14. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 15. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред.І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). – Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с.146-153. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 16. Вараксіна О.В., Воронько-Невіднича Т.В., Барабаш К.Г. Особливості застосування маркетингових комунікацій аграрними підприємствами. Східна Європа: економіка, бізнес та управління. 2020. №2. С. 166-171. 17. Вдовенко Н.М., Маргасова В.Г. Базові засади адаптації маркетингових стратегій інноваційного конкурентоспроможного розвитку аграрних підприємств в умовах надзвичайних викликів на ринку. Академічні візії. 2023. № 15. 18. Газуда М.В., Газуда С.М., Білей Є. В. Маркетингові підходи до формування технологій брендингу у сфері використання аграрних ресурсів. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія «Економіка». 2023. №1 (61). С. 50-55. 19. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 20. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції К.: КНЕУ, 2022. С. 210-214 21. Жегус О. В. Аналітичний маркетинг в умовах нових викликів. Маркетинг і логістика в системі менеджменту: матеріали XІV Міжнародної науково-практичної конференції. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2022. С. 88-91 22. Квятко Т.М. Бенчмаркінг – основа ефективного розвитку підприємства. Вісник Сумського аграрного університету, 2013. Вип. 5. С. 126-129. 23. Квятко Т.М. Методологічне значення сучасних теорій конкуренції для економічних досліджень. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2019. № 1. С.56-64. 24. Квятко Т.М. Співвідношення категорій «ефективність» та «конкурентоспроможність»: теоретичні засади досліджень, загальні риси та особливості. Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва: серія «Економічні науки». 2014. №3. С.157-162. 25. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микитась А.В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 166 с. 26. Котлер Ф. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер. Альпіна Паблішер Україна. 2021. 252 с. 193 27. Мандич О.В., Бабко Н.М., Лишенко М.О., Харчевнікова Л.С. Цифрова трансформація та новітні комунікації як платформа для стійкого розвитку бізнесу. Modeling the development of the economic systems. 2022, №4. С. 15-19. 28. Мартиненко В.П., Куниця А.Ю. Особливості маркетингової діяльності агропромислових господарств. Economic Synergy, 2022, 4. С. 129-141. 29. Олініченко К. С., Прядко О. М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 30. Розумей С., Ніколаєнко І., Лелека О. Формування ефективної маркетингової політики розподілу продукції підприємств. Економіка та суспільство, 2023. 48 с. 31. Романюк І.А., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Квятко Т.М., Бабко Н.М. Рекламний менеджмент : навч. посіб. Харків: ХНТУСГ, 2020. 162 с. 32. Сєвідова І.О. Бабко Н.М. Вплив маркетингової політики на результати фінансової діяльності підприємства. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матер. Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 2 листопада 2022 р. Харків: Державний біотехнологічний ун-т, 2022. С. 191-192. 33. Сєвідова І.О., Мандич О.В., Квятко Т.М., Бабко Н.М., Романюк І.А. Конкурентоспроможність підприємства: навч. посіб. Харків : ХНТУСГ, 2020. 200 с. 34. Надтока Т.Б., Жигуліна А.Ю. Удосконалення збутової політики підприємства коксохімічної промисловості в умовах вступу до СОТ на основі соціального підходу. Вісник Хмельницького національного університету. 2009. № 5. T. 3. С. 98-102. 35. Окландер Т.О. Методи досліджень збутових ризиків промислових підприємств. Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. 2012. Вип. 41. С. 44-48. URL: http://ea.donntu.org:8080/jspui/handle/123456789/27891 36. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 37. Савицька Н., Євлаш В., Афанасьева О., Железняк З. Поведінковий аналіз асоціативного сприйняття споживачами харчового продукту як інструмент комерціалізації інновації. Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. Суми : Триторія, 2020. С. 233-246. 38. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306-310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 39. Торяник А.І., Воронько-Невіднича Т.В. Забезпечення збутової політики як складова ефективного управління розвитком підприємства. Проблеми та перспективи розвитку економіки: світові та національні аспекти: збірник матеріалів Міжнародної наукової-практичної конференції, 18 листопада 2022 року. Одеса, ОДАУ. 2022. 425 с 40. Тохтамиш Т.О. Ефективна комунікація як запорука створення успішного бренду. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі матер. Міжнар. наук.-практ. інт.-конф., 2 листопада 2022 р. Харків: Державний біотехнологічний ун-т, 2022. С. 208-210. 41. Україна сьогодні: каталог провідних підприємств України. Харківська область. http://www.rada.com.ua/ukr/RegionsPotential/Kharkiv/ 42. Чміль Г.Л. Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика : монографія. Харків: Видавець Іванченко І. С. 2021. 377 с. 43. Чміль Г.Л. Трансформація поведінки економічних суб’єктів споживчого ринку в умовах цифровізації. Сучасні реалії фінансовоекономічного розвитку регіонів, галузей, підприємств, бізнесу: монографія / за ред. Л.М. Савчук, Л.М. Бандоріної. Дніпро: Пороги, 2020. С. 374–383. URL: http://elib.hduht.edu.ua/jspui/handle/123456789/5862 44. Чміль Г.Л. Трансформація простору функціонування бізнес-структур під впливом цифровізації: вимір маркетплейсів. Вісник ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. Серія «Економічні науки». 2021. №1. С. 391-405. 45. Шашина М. Харитоненко Д. Сучасні підходи до оцінювання ефективності збутової діяльності підприємства. Наукові перспективи, 2023, 2 (32). 46. Вікіпедія. Вільна енциклопедія. Харківська область. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Харківська_область
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Dmytrenko.pdf
  Restricted Access
998.17 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.