Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40016
Title: Формування стратегії просування нового продукту на ринок
Authors: Бондаренко, Олександра Олександрівна
metadata.dc.contributor.advisor: Жегус, О. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетинг;маркетингові інновації;маркетинг інновації;стратегія просування;комплекс маркетингу;кондитерські вироби
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Бондаренко О. О. Формування стратегії просування нового продукту на ринок: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. В. Жегус; Харків: ДБТУ, 2023. 57 с.
Abstract: Об’єктом бакалаврської роботи є теоретичні і практичні аспекти формування стратегії просування нового продукту на ринок. Предмет дослідження – процеси формування стратегії просування нового продукту на ринок кондитерської продукції. Мета бакалаврської роботи – розвиток теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо розробки і впровадження стратегії просування нового продукту на ринок. Завдання бакалаврської роботи:  розкрити сутність та види стратегії просування нового продукту на ринок;  охарактеризувати особливості розробки стратегії просування інноваційних кондитерських виробів;  визначити сучасні тренди на ринку продуктів харчування;  здійснити аналіз маркетингової діяльності щодо просування інноваційних продуктів на ринку десертів;  розробити рекомендацій щодо формування стратегії просування інноваційних десертів на ринок кондитерських виробів. Практичне значення одержаних результатів полягає у вирішені проблем формування стратегії просування нового продукту на ринок в складних умовах військового стану, унаслідок яких знизився платоспроможний попит та загострилася конкуренція на ринку кондитерських виробів; впроваджені практичних рекомендацій щодо використання сучасних технологій просування інноваційних продуктів на ринок для забезпечення функціонування підприємств та їх подальшого розвитку.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/40016
metadata.dcterms.references: 1. Біловодська О. А., Карпіщенко М. Ю. Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій / Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 2. С. 230-241 2. Васильченко М. І., Марьєнкова В. С. Впровадження маркетингу інновацій як передумова формування конкурентних переваг підприємства/ Вісник волинського інституту економіки та менеджменту. Випуск 21, 2018 рік. С. 65-73 3. Головчук Ю. О., Дибчук Л. В., Середницька Л. П. Контент-маркетинг як стратегія просування на ринок та поширення послуг. Економіка та держава. 2022. № 4. С. 69–75. 4. Дарчук В. Г., Литвинова О. В., Одношов В. Ю. Основні дефініції розвитку стратегії просування / Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2021. № 2. С. 21-26 5. Довгань Ю. В. Формування маркетингової стратегії просування інноваційних рослинних харчових олій / Економіка та держава. 2020. № 1. С. 126-131. 6. Жегус О. В. Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти / Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія : Економічні науки. 2019. № 2. С. 82-90 7. Жегус О. В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 2. С. 227-238 8. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. «Ефективна економіка» № 4, 2023. https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422. 9. Жегус О. В., Бєліче2нко В. Г. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). С. 247-254. 10. Жегус О.В. Євлаш В.В., Нікітін С. В. Маркетингові аспекти просування функціональних продуктів харчування на ринок/ Повноцінне харчування: інноваційні аспекти технологій, енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу / Колективна монографія під ред. проф. В.В. Євлаш, проф. В.О. Потапова, проф. М.І. Радченко, проф. Н.Л. Савицької. Х.: Світ книг, 2016. 546 с. (С. 516-545). 11. Жегус О.В., Пілюгіна І.С., Пилипенко В.І. Маркетингове забезпечення комерціалізації інноваційних харчових продуктів/ Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. – Суми : Триторія, 2020. С. 214- 232 (Україна) 12. Жегус О.В., Упатова О.І. Лях А.Б. Маркетинг інновацій харчових продуктів функціонального призначення/ Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій: монографія / за ред. д.е.н., проф. Ілляшенка С.М. – Суми : Триторія, 2020. С. (Україна) 13. Закрижевська І. В., Каткова Т. І., Карпенко В. Л. Методичний підхід до формування маркетингової стратегії просування продукції на нові ринки / Innovation and Sustainability. 2022. Iss. 4. С. 160-172. 14. Ільченко Т. В. Роль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку аграрних підприємств / Бізнес Інформ. 2020. № 10. С. 460-468. 15. Кондитерські тренди 2023 року. https://rodzunka.com.ua/konditerski-trendi-2023-roku/ 16. Маркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозування. URL.https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/24429/%D0%93%D0%BB%D1%83%D1%89%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9F%D1%96%D0%BB%D1%8F%D0%B2%D0%BE%D0%B7_%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%B8%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B9.pdf?sequence=1&isAllowed=y Маркетинг інновацій: теоретичні засади та методи прогнозування. URL.
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_075_19b_Bondarenko.pdf
  Restricted Access
1.28 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.