Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39486
Title: Місце франчайзінга в зовнішньекономічній діяльності країни
Other Titles: The place of franchising in the foreign economic activity of the country
Authors: Руденко, Юлія Анатоліївна
metadata.dc.contributor.advisor: Кулініч, Оксана Андріївна
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра економіки та бізнесу
Keywords: франчайзінгова система бізнесу;зовнішньоекономічна діяльність;бренд;торгова марка;ринкові відносини
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Руденко Ю. А. Місце франчайзінга в зовнішньекономічній діяльності країни: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 292 – Міжнародні економічні відносини; наук. кер. О. А. Кулініч; Харків: ДБТУ, 2023. 59 с.
Abstract: В сучасному постпадемічному періоді кризи світової економіки й унаслідок війни Росії проти України, в умовах росту безробіття та зростання банкрутства вітчизняних підприємств, погіршення інвестиційного клімату, продовження спаду підприємницької активності, збільшується напруження в соціумі, унеможливлюється розвиток малого бізнесу. Тож актуальним постає питання впровадження новітніх форм і видів бізнесу, які надали б можливість вирішити ці проблеми, повернутися до сталої національної економіки з можливістю розширення зовнішньоекономічної діяльності в співпраці й на основі досвіду зарубіжних країн. Мета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в обгрунтуванні теоретичних підходів до визначення місця і ролі франчайзингової форми ведення бізнесу в зовнішньоекономічній діяльності країни. Об’єктом дослідження є відносини з приводу виробництва, що відбуваються між учасниками франчайзингу у процесі організації підприємницької діяльності. Предметом дослідження є зарубіжна і вітчизняна практика використання франчайзингових відносин, специфіка бізнес-франчайзингу як успішного інструментарію розширення підприємництва в зовнішньоекономічної діяльності країни. В роботі розкрито теоретичні основи франчайзингу як специфічної форми ведення підприємницької діяльності: механізм функціонування, типологія, сфери застосування; проаналізовано досвід й особливості франчайзингу у зовнішньоекономічній діяльності зарубіжних країн; доведено ефективність практичного використання франчайзингових відносин у міжнародній діяльності України; визначено структуру, тенденції, проблеми, перспективи розвитку великого і малого підприємництва. Запропоновані в роботі рекомендації надають уявлення підприємцям про переваги франчайзиногової схеми розвитку бізнесу; можуть бути використаними в якості методологічної бази при розробці розширення зовнішньоекономічної діяльності на нові зарубіжні ринки, а також в навчальному процесі у дісциплінах економічного спрямування
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39486
Appears in Collections:292 - "Міжнародні економічні відносини" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_412_292z-19b-01_Rudenko.pdf
  Restricted Access
657.11 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.