Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/39486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorКулініч, Оксана Андріївна-
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-09-16T19:01:35Z-
dc.date.available2023-09-16T19:01:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРуденко Ю. А. Місце франчайзінга в зовнішньекономічній діяльності країни: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 292 – Міжнародні економічні відносини; наук. кер. О. А. Кулініч; Харків: ДБТУ, 2023. 59 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39486-
dc.description.abstractВ сучасному постпадемічному періоді кризи світової економіки й унаслідок війни Росії проти України, в умовах росту безробіття та зростання банкрутства вітчизняних підприємств, погіршення інвестиційного клімату, продовження спаду підприємницької активності, збільшується напруження в соціумі, унеможливлюється розвиток малого бізнесу. Тож актуальним постає питання впровадження новітніх форм і видів бізнесу, які надали б можливість вирішити ці проблеми, повернутися до сталої національної економіки з можливістю розширення зовнішньоекономічної діяльності в співпраці й на основі досвіду зарубіжних країн. Мета кваліфікаційної роботи бакалавра полягає в обгрунтуванні теоретичних підходів до визначення місця і ролі франчайзингової форми ведення бізнесу в зовнішньоекономічній діяльності країни. Об’єктом дослідження є відносини з приводу виробництва, що відбуваються між учасниками франчайзингу у процесі організації підприємницької діяльності. Предметом дослідження є зарубіжна і вітчизняна практика використання франчайзингових відносин, специфіка бізнес-франчайзингу як успішного інструментарію розширення підприємництва в зовнішньоекономічної діяльності країни. В роботі розкрито теоретичні основи франчайзингу як специфічної форми ведення підприємницької діяльності: механізм функціонування, типологія, сфери застосування; проаналізовано досвід й особливості франчайзингу у зовнішньоекономічній діяльності зарубіжних країн; доведено ефективність практичного використання франчайзингових відносин у міжнародній діяльності України; визначено структуру, тенденції, проблеми, перспективи розвитку великого і малого підприємництва. Запропоновані в роботі рекомендації надають уявлення підприємцям про переваги франчайзиногової схеми розвитку бізнесу; можуть бути використаними в якості методологічної бази при розробці розширення зовнішньоекономічної діяльності на нові зарубіжні ринки, а також в навчальному процесі у дісциплінах економічного спрямуванняuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectфранчайзінгова система бізнесуuk_UA
dc.subjectзовнішньоекономічна діяльністьuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectторгова маркаuk_UA
dc.subjectринкові відносиниuk_UA
dc.titleМісце франчайзінга в зовнішньекономічній діяльності країниuk_UA
dc.title.alternativeThe place of franchising in the foreign economic activity of the countryuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра економіки та бізнесу-
Appears in Collections:292 - "Міжнародні економічні відносини" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_412_292z-19b-01_Rudenko.pdf
  Restricted Access
657.11 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.