Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3947
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрел, В. М.-
dc.contributor.authorТаран, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-07-29T19:35:33Z-
dc.date.available2022-07-29T19:35:33Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationОрел В. М., Таран Н. В. Інструменти ринкової адаптації систем управління конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2017. № 1. С. 40-50.uk_UA
dc.identifier.issn2524-0455-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/3947-
dc.description.abstractВ статті здійснено теоретичне узагальнення адаптаційного інструментарію управління конкурентоспроможністю аграрних підприємств на цільових ринках збуту сільськогосподарської продукції. Обґрунтовано цілісну концепцію побудови та функціонування організаційно-економічного механізму підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств на засадах їх адаптації до умов цільових ринків збуту продукції, в основі якої лежить ідентифікація конкурентної структури цільового ринку, визначення раціональної позиції підприємства-товаровиробника, обґрунтований вибір інструментарію впливу на рівень конкурентоспроможності підприємства та мобілізації його конкурентного потенціалу. Ідентифіковано економічні передумови та структурні тенденції конкурентного розвитку об’єктних ринків продукції аграрних підприємств. Запропоновано методичний підхід до визначення конкурентного потенціалу аграрних підприємств на основі систематизації їх збутових систем та визначення ступеня їх адаптивності до змін конкурентної структури та кон’юнктури цільових ринків збуту. Розвинуто стратегічні напрями підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств на основі забезпечення позитивної динаміки концентрації капіталу з метою прискорення адаптації підприємств до змін характеристик цільових ринків.uk_UA
dc.description.abstractВ статье осуществлено теоретическое обобщение адаптационного инструментария управления конкурентоспособностью аграрных предприятий на целевых рынках сбыта сельскохозяйственной продукции. Обоснована целостная концепция построения и функционирования организационно-экономического механизма повышения конкурентоспособности аграрных предприятий на основе их адаптации к условиям целевых рынков сбыта продукции, в основе которой лежит идентификация конкурентной структуры целевого рынка, определение рациональной позиции предприятия-товаропроизводителя, обоснован выбор инструментария воздействия на уровень конкурентоспособности предприятия и мобилизации его конкурентного потенциала. Идентифицировано экономические предпосылки и структурные тенденции конкурентного развития объектных рынков продукции аграрных предприятий. Предложен методический подход к определению конкурентного потенциала аграрных предприятий на основе систематизации их сбытовых систем и определение степени их адаптивности к изменениям конкурентной структуры и конъюнктуры целевых рынков сбыта. Развиты стратегические направления повышения конкурентоспособности аграрных предприятий на основе обеспечения положительной динамики концентрации капитала с целью ускорения адаптации предприятий к изменениям характеристик целевых рынков.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the theoretical generalization and obtaining the new solution of scientific substantiation of adaptive economic mechanisms of agricultural enterprises competitiveness improving in the target markets of agricultural products. The conception of construction and operation of the organizational and economic mechanism of agricultural enterprises competitiveness increase on the basis of their adaptation to target markets products is grounded. The economic conditions and structural trends of objective competitive product markets of agricultural enterprises are identified. The methodical approach to determining the competitive potential of agricultural enterprises based on systematization of their marketing systems and determination of the adaptability to changes in the competitive structure of the market situation and target markets degree is considered. Strategic directions for improving the competitiveness of agricultural enterprises on the basis of ensuring the positive dynamics of the enterprises-producers capital concentration to accelerate and streamline enterprise adapt to changes are developed.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми інноваційної економіки;№ 1-
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectконкурентний потенціалuk_UA
dc.subjectконцентрація капіталуuk_UA
dc.subjectцільовий ринокuk_UA
dc.subjectадаптивний механізмuk_UA
dc.subjectконкуренцияuk_UA
dc.subjectконкурентный потенциалuk_UA
dc.subjectконцентрация капиталаuk_UA
dc.subjectцелевой рынокuk_UA
dc.subjectадаптивный механизмuk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectcompetitive potentialuk_UA
dc.subjectconcentration of capitaluk_UA
dc.subjecttarget marketuk_UA
dc.subjectan adaptive mechanismuk_UA
dc.titleІнструменти ринкової адаптації систем управління конкурентоспроможністю продукції аграрних підприємств.uk_UA
dc.title.alternativeИнструменты рыночной адаптации систем управления конкурентоспособностью продукции аграрных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeInstruments of agricultural enterprises competitiveness’ management systems market adaptation.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9.pdf716.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.