Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39369
Название: Компетентність як структурний елемент моделі якості підготовки фахівців із маркетингу
Авторы: Прядко, О. М.
Дата публикации: 2016
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Прядко О. М. Компетентність як структурний елемент моделі якості підготовки фахівців із маркетингу. Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Сучасна парадигма вищої освіти: тези доп. ХІІІ Всеукр. наук.-метод. конф., 30 вересня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. С. 385-386.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/39369
Располагается в коллекциях:Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців. Сучасна парадигма вищої освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Modernizatsiya_vyshchoyi_osvity_2016_385-386.pdf105.79 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.